Specialist prevenire frauda

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HRS Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist prevenire frauda active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    • Orientare spre client si pentru siguranta oamenilor in mediul online, capacitate de a identifica nereguli;
    • Cunostinte foarte bune de folosirea internetului si tehnologiei;
    • Pasiune pentru Auto si/sau Electronice;
    • Atentie la detalii, fire analitica si organizata;
    • Abilitatea de a insista si de a nu se multumi usor cu prima explicatie;
    • Curiozitate, dorinta de a investiga si testa, de a gasi solutii;
    • Capacitatea de a lua decizii, rationament sanatos;
    • Atitudine pozitiva si orientata spre solutii;
    • Capacitatea de a combina lucrul independent cu munca in echipa;
    • Experienta anterioara de Customer Support sau un rol similar in frauda este un avantaj;
    • Studii superioare (sau in curs).

    Responsabilitati

    • Prevenirea si stoparea situatiilor de frauda, abuzuri si alte scenarii cu impact negativ pentru increderea clientilor de buna credinta in siguranta lor pe site-urile companiei;
    • Identificarea comportamentelor si situatiilor cu risc ridicat si actionarea rapida;
    • Rapoartea situatiilor curente, sugestiilor si ariilor de imbunatatit in prevenirea si stoparea fraudelor (regulament, filtre, instrumente necesare);
    • Mentinerea si actualizarea continua a standardelor de siguranta;
    • Informarea cu privire la tendinte, scheme noi, verificari si testari ale pietei;
    • Colaborarea indeaproape cu colegii responsabili de calitatea continutului si relatii clienti pentru a adapta experienta de vanzare si cumparare a clientilor, in functie de nevoile lor;
    • Implicarea in fluxul integral de rezolvare a unei situatii de frauda direct sau prin colegii din suport client.