Asistent Manager

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o firma de avocatura, suntem in cautarea unui Asistent Manager pentru o perioada determinata de 3 luni.

    - Studii medii//superioare;
    - Limba Engleza nivel avansat;
    - Experienta minim 2-3 ani intr-o pozitie similara;
    - Cunostinte avansate MS Office, web research.

    Responsabilitati

    - Efectuarea operatiilor administrative de baza;
    - Actualizerea bazei de contacte a echipei;
    - Coordonarea întalnirilor interne;
    - Coordonarea calendarului Partenerului si a celorlați membrii ai echipei
    - Traduceri din romana în engleză și din engleză în română;
    - Deplasări la instituții din București pentru depunere și ridicare de documente;
    - Alte cerințe de la superiorii direcți.

    Alte informatii

    - Salariu motivant;
    - Mediu de lucru placut.