Sales Director - Bucharest

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    - Minimum 5 years of experience in people management and experience in managing sales activities;



    - English level – minimum B2;



    - French level – medium (A2-B1);



    - Used to work with targets and KPI's;



    - Availability for business trips (national&international) – minimum 50% of working time;



    - Knowledge of IT tools: Office Pack and experience in reporting the results to the top management;



    - Ability to track and analyze the results;



    - Ability to set up and follow an action plan;



    - Rigor, availability, involvement, responsiveness;

    Responsabilitati

    - Manage the team of the sales managers to ensure their skills development and ensure the efficiency of their work;



    - Monitorize the indicators for the sales activity&departments;



    - Participating at different meetings with the top management for presenting the results but also for taking decisions;



    - Propose action plans in order to contribute to the financial development of the sales activity;



    - Ensure optimal organization of the sales departments by ensuring the implementation, application and updating of appropriate procedures;



    - Participate in strategic projects, transversal missions in a process of continuous improvement of internal processes.

    Alte informatii

    - International trainings;


    - Dynamic working environment within a professional and motivated team;


    - Attractive salary.