Contabil Sef

Angajator: Morgan Sol
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.

    Cerinte

    - Studii superioare in domeniul economic/contabil;
    - Cunostinte solide de contabilitate;
    - Cunoasterea legislatiei si practicilor contabile si fiscale;
    - Cunostinte foarte bune de operare in pachetul Office, in special Excel;
    - Experienta profesionala in domeniul Contabil de minim 10 ani;
    - Experienta profesionala pe postul de Contabil Sef de minim 5 ani;
    - Capacitate de organizare, analiza si sinteza;
    - Putere de decizie si asumarea responsabilitatii.

    Responsabilitati

    - Receptionarea, verificarea si inregistrarea zilnica a documentelor contabile (facturi, achizitii, bonuri fiscale, etc ) pe centre de cost si arhivarea lor in bune conditii;
    - Inregistrarea facturilor externe de achizitii/prestari servicii si verificarea acestora din puct de vedere al declaratiei 390;
    - Emiterea facturilor;
    - Evidenta analitica clienti/furnizori;
    - Plata furnizorilor, salarii, etc;
    - Inregistrare extrase bancare, operatiuni casa si verificarea soldurilor si a plafoanelor de casa;
    - Inregistrarea deconturilor si verificarea avansurilor spre decontare;
    - Evidenta lunara a cheltuielilor in avans;
    - Inregistrarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si verificarea contabila a acestora;
    - Mentinerea relatiei cu administratiile financiare si verificarea fisei de platitor;
    - Intocmirea dosarelor de leasing, mentinerea relatiei cu banca;
    - Reconcilierea soldurilor cu clientii si furnizorii companiei;
    - Verificarea jurnalelor de achizitii interne si intracomunitare, a jurnalelor de vanzari interne si externe (premergator intocmirii declaratiilor fiscale);
    - Inchideri lunare, intocmirea declaratiilor, a bilantului;
    - Documentare permanenta cu privire la modificarile legislatiei in domeniul contabil si al fiscalitatii;
    - Alte sarcini conexe domeniului de activitate.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pachet de compensatii si beneficii creat pe o structura motivanta si adaptata nevoilor si profilului candidatului. Acesta include si tichete de masa si asigurare medicala.

    Oportunitatea de dezvoltare profesionala si promovare in cadrul companiei.