SPECIALIST ACHIZITII JUNIOR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Saint-Gobain Romania active.


Vezi toate job-urile SPECIALIST ACHIZITII JUNIOR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Saint-Gobain Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: temporar
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Lider mondial în domeniul construcțiilor ușoare și durabile, Saint-Gobain proiectează, produce și distribuie materiale și servicii pentru piețele industriale și de construcții. Soluțiile sale integrate pentru renovarea clădirilor publice și private, pentru construcțiile ușoare și decarbonizarea construcțiilor și a industriei sunt dezvoltate printr-un proces continuu de inovare și oferă durabilitate și performanță. Angajamentul Grupului este ghidat de scopul său, „MAKING THE WORLD A BETTER HOME".

    În România, Saint-Gobain furnizează produse și soluții din gamele Abrasives, Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips, Weber, Duraziv şi Chryso, cumulând aproximativ 2000 de angajaţi în 14 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Turda, Suceava, Vălenii de Munte, Popești Leordeni şi Ariceştii Rahtivani.

    În 2022, Saint-Gobain România a primit certificarea „Angajator de Top” pentru al 6-lea an consecutiv, datorită condiţiilor de muncă excelente oferite angajaților săi.

    Cerinte

    Candidatul pe care il cautam:
    • Este cel putin absolvent de studii medii;
    • Opereaza la nivel de baza aplicatiile uzuale MS Office (in special MS Excel, Word, Outlook);
    • Foloseste in mod curent e-mail;
    • Este familiarizat cu aplicatii web based;
    • Preferabil stapaneste limba engleza la nivel mediu;
    • Este curios si dornic sa invete si sa acumuleze deprinderi noi.

    Responsabilitati

    Ocupantul unei astfel de pozitii va avea ca prioritati:
    • Intretinerea bazelor de date privind procesele de achizitii derulate cu informatii exacte si actuale;
    • Operarea in sistmele informatice specifice utilizate in cadrul departamentului de achizitii
    • Urmarirea fluxului de lucru pe procesele asignate si mentinerea legaturii cu furnizorii pentru a asigura derularea lor optima.

    Alte informatii

    Pozitiile sunt entry level, deschise pe o perioada de sase luni, la sediul nostru din Bucuresti (Sector 2) in cadrul echipei de Achizitii.

    Doar candidatii considerati eligibili pe baza informatiilor din CV vor fi contactati urmand a fi programati la un interviu de selectie.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (49)