Internal Communication Lead

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Grupul ENGIE, unul dintre liderii din domeniul energetic la nivel mondial, este prezent in Romania in următoarele domenii de activitate: gaze naturale, energie electrica, servicii energetice si de infrastructura, prin filialele sale: ENGIE Romania, Distrigaz Sud Retele, ENGIE Servicii, Alizeu Eolian si Braila Winds.
    ENGIE in Romania se ocupa cu: 
    •   furnizare de gaze naturale si de electricitate, pentru clienti rezidentiali si business, prin ENGIE Romania care este si interfata comerciala cu clientii; 
    •   distributie de gaze naturale prin Distrigaz Sud Retele. 
    •   servicii tehnice pentru instalatiile de gaze naturale si centrale termice prin ENGIE Servicii;
    •   productie de electricitate prin 2 parcuri eoliene (Alizeu Eolian si Braila Winds). 
    Ne mandrim cu un portofoliu de 1,6 milioane de clienti, gestionam in siguranta o retea de distributie de circa 19.000 km, producem energie electrica in doua parcuri eoliene cu o capacitate totala de 100 MW iar toate acestea le realizam cu o echipa puternica de 3.600 de angajati. 

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate cu diploma de licenta (de preferat relatii publice sau jurnalism);
    - Experienta pe o pozitie similara de minimum 3 ani;
    - Cunostinte limba engleza (nivel C1) – scris is vorbit;
    - Aptitudini organizatorice si capacitate de anticipare;
    - Adaptabilitate crescuta si deschidere la nou.

    Responsabilitati

    - Participarea la elaborarea strategiei de comunicare interna;
    - Conceperea, editarea si distribuirea materialelor de comunicare interna;
    - Organizarea de evenimente interne care au drept scop facilitarea adeziunii salariatilor la valorile si obiectivele strategice ale companiei, asocierea unui numar cat mai mare de angajati, precum si dezvoltarea spiritului de echipa;
    - Dezvoltarea instrumentelor de comunicare interna in format fizic si electronic in functie de canal (revista interna, intranet, afisaj, intalniri cu angajatii, newslettere, yammer etc);
    - Crearea si animarea unei retele de comunicatori interni regionali care sa poata fi activata in cazuri specifice;
    - Asigurarea consultantei si suportului pentru diverse proiecte transverse care presupun activitati de comunicare.