Front Desk Coordinator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Humangest Group active.


Vezi toate job-urile Front Desk Coordinator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Pentru unul dintre clientii nostri, grup international specializat in servicii de avocatura, contabilitate si consultanta fiscala angajam Front Desk Coordinator

    Cerinte:
    - Experienta profesionala de minim 1 an pe o pozitie similara;
    - Cunoastrerea limbii engleze nivel mediu-avansat;
    - Cunostinte generale ale sistemului de operare Microsoft Office, Internet;
    - Capacitate crescuta de intelegere a mesajului verbal, scris sau oral;
    - Aptitudini de comunicare orala si scrisa;
    - Persoana bine organizata, proactiva, seriozitate;
    - Personalitate ordonata, implicata in bunul mers al firmei.

    Responsabilitati


    - Primirea si distribuirea corespondentei fara a se limita la posta, Fan Courier/TNT si inregistrarea oricarui document intrat/iesit din companie catre o companie externa;
    - Managementul agendei telefonice prin preluarea mesajelor, apelurilor ratate de consultanti, preluarea apelurilor, redirectionarea acestora catre persoanele solicitate, organizarea de conferinte telefonice;
    - Primirea clientilor, organizarea conferintelor si a intalnirilor interne si externe, prin rezervarea in prealabil a salilor de conferinte;
    - Transmiterea reminder-urilor cu privire la intalniri interne/externe, conferinte telefonice;
    - Asistenta acordata in pregatirea dosarelor, materialelor necesare pentru conferinte sau orice alt eveniment;
    - Arhivarea documentelor;
    - Inregistrarea cartilor de vizita a tuturor clientilor noi si actualizarea continua a bazei de date;
    - Evidenta fiselor SSM si PSI pentru salariatii companiei;
    - Gestionarea tuturor task-urilor administrative la venirea/plecarea unui angajat;
    - Evidenta programului soferilor firmei;
    - Crearea protocoalelor de comunicare in cadrul grupului Mirus;
    - Transmiterea newsletter-ului si a oricarui update legislativ, implementarea si comunicarea catre clienti si consultanti, prin intermediul platformei mail chimp;
    - Gestionarea M & L Inside Out prin intermediul platformei mail chimp;
    - Suport pentru departamentul contabilitate interna si controlling in activitatile zilnice;
    - Evidenta situatie costuri refacturabile si evidenta deconturilor refacturabile;
    - Evidenta facturilor de furnizori si procedura de dare la plata;
    - Intocmire situatie zilnica de raportare privind oustanding/receivables/cash movements;
    - Suport pentru procesul de facturare lunara;
    - Gestionare procedura lunara de colectare;
    - Managementul contractelor de furnizori si gestionarea relatiei cu acestia;
    - Managementul contractelor de client;
    - Redactare contracte si oferte;
    - Evidenta timp billable si non-billable;
    - Gestionarea programului Jurnal Gold;
    - Sustinere training-uri interne pe Jurnal Gold si induction pentru salariatii noi;
    - Induction salariati noi privind procedurile administrative la nivel de grup;
    - Evidenta clara a consumabilelor firmei (rechizite, produse necesare curateniei interne, apa).


    Alte informatii

    Beneficii:
    - Salariu competitiv;
    - Tichete de masa;
    - Asigurare medicala privata;
    - Pensie privata;
    - Decont transport (voucher combustibil).