Evaluator Risc -BRD Asigurari de Viata

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostinte:

    -Studii superioare (de preferat, studii medicale sau tehnice)
    -Experienta in domeniul asigurarilor de viata – minim 2/3 ani, experienta relevanta in evaluarea riscului asigurabil si cunostinte medicale generale
    -Experienta in domeniul asigurarilor de viata pentru produsele bancare
    -Cunostinte solide PC – MS Office applications
    -Limbi straine – engleza: nivel avansat (citit, scris, vorbit), franceza

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:

    -Responsabil de evaluarea riscului asigurabil al cererilor de asigurare in limitele autorizate in proceduri
    -Participa la activitatea de obtinere a documentelor medicale, financiare, ocupationale, etc privind stabilirea adecvata a claselor de risc al asiguratilor si la elaborarea tuturor documentelor necesare activitatii de subscriere a riscului asigurabil
    -Programarea la examinarea medicala a asiguratilor precum si pastrarea unei bune legaturi cu reprezentatii clinicilor medicale
    -Verificarea, analiza si completarea informatiilor necesare activitatii de evaluare a riscului asigurabil in aplicatiile IT folosite in acest proces; actualizarea bazelor de date privind modificarile survenite pe parcursul procesului de evaluare
    -Pregatirea documentelor si a rapoartelor medicale pentru Reasigurator(i) privind cazurile ce necesita acceptarea/ aprobarea pentru reasigurare
    -Participa la elaborarea procedurilor specifice activitatii de subscriere si ofera sugestii de imbunatatire a activitatii si procedurilor Serviciului Subscriere
    -Participa la inregistrarea, scanarea si arhivarea tuturor documentelor specifice activitatii zilnice a Serviciului Subscriere
    -Mentine o comunicare si corespondenta permanenta si eficienta cu clientii si reprezentantii bancari care solicita informatii privind evaluarea riscului asigurabil