Inspector Daune - BRD Asigurari de Viata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Inspector Daune - BRD Asigurari de Viata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostinte:

    -Experienta in domeniul asigurarilor de viata (minim 3 ani)
    -Experienta in evaluarea/analiza dosarelor de despagubiri pentru asigurari de viata (3-4 ani). Avantaj, experienta in bancassurance
    -Experienta de lucru in cadrul unui grup international si/sau cu brokeri
    -Studii superioare finalizate (licenta sau master)
    -Limbi straine – engleza: nivel avansat, franceza – avantaj
    -Cunostinte solide PC – MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint)

    Profil:
    -Capacitate de planificare si organizare
    -Comunicare si prezentare
    -Eficienta interpersonala
    -Analiza datelor/ evaluarea eficienta a informatiilor
    -Atentie la detalii
    -Autonomie si initiativa
    -Adaptabilitate si reactivitate
    -Rezistenta la stres

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:

    -Responsabil de activitatea de despagubire a contractelor de asigurari de viata in concordanta cu gradul de urgenta si importanta al acestora
    -Participa la inregistrarea, scanarea si arhivarea tuturor documentelor legate de gestionarea dosarelor de despagubire
    -Actualizarea bazelor de date privind informatiile si modificarile survenite in procesul de despagubire
    -Mentine o comunicare constanta, eficientă si profesionala cu colegii si superiorii ierarhici + raspunde eficient la cererile efectuate de acestia
    -Mentine o comunicare si corespondenta permanenta si eficienta cu clientii si reprezentantii bancari care solicita informatii privind dosarele de despagubire
    -Participa la elaborarea procedurilor si tuturor documentelor specifice gestionarii despagubirilor si ofera sugestii de imbunatatire a activitatii si procedurilor Serviciului Daune
    -Analizeaza, se implica si propune corectii necesare in cazul in care apar disfunctionalitati in procese
    -Elaborarea rapoartelor periodice cu privire la dosarele de despgubiri si prezentarea datelor catre superiorii ierarhici
    -Primirea, înregistrarea si evaluarea dosarelor de despagubiri în functie de nivelul de delegare si solicita informatii suplimentare atunci când este necesar
    -Gestionarea reclamatiilor privind dosarele de despagubire

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Sibiu, Satu-Mare,

    Vezi job-uri similare (11)