ANALIST FINANCIAR

Angajator: RIAN&Partners
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Actualizat la: 07.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    RIAN&Partners is a new, fresh concept in the recruitment and selection process of personnel, personnel training & organizational development.

    RIAN&Partners combines, in an intelligent and friendly manner, over 30 years of our partners’ previous experience in the HR management for the industrial environment with passion and determination – patterns engraved to every assigned project.

    Integrity and high professional ethics are the core values we believe in, values that have settled their home at RIAN&Partners. Moreover, we believe wholeheartedly in optimism, flexibility and ‘’out of the box’’ solutions. That’s who we are!

    Cerinte

    •Experienta pe un post similar- minimum 1 an;
    •Studii superioare- Economice;
    •Limba Engleza: nivel mediu- avansat:
    •Rigurozitate si atentie la detalii;
    •Cunostinte Excel: mediu- avansat.

    Responsabilitati

    •Redacteaza si verifica rapoartele financiare si operationale pentru management;
    •Redacteaza si verifica situatiile financiare ale companiei in acord cu Standardele de Raportare din Romania si Standardele Internationale de contabilitate (IAS), pentru gestionarea financiara si operationala a companiei;
    •Intocmeste ajustarile financiare/contabile generate de diferentele de tratament contabil dintre standardele contabile romanesti si standardele de raportare financiara ale companiei pentru una sau mai multe structuri financiare/contabile;
    •Analizeaza costurile alocate pe departamente, centre de cost, proiecte;
    •Analizeaza si interpreteaza diferentele actuale vs bugetate pe elemente de cheltuieli si venituri;
    •Participa, in functie de responsabilitatile postului, la activitatea de realizare, executie si analiza a bugetului anual, a revizuirilor de buget anual si a procedurilor de rectificare a fondurilor bugetate;
    •Respecta termenele de bugetare si raportare stabilite de superiori;
    •Intocmeste modele financiare pe diverse scenarii de lucru;
    •Verifica si reconciliaza, partial sau integral, rapoartele financiare periodice (lunare, trimestriale, semestriale, anuale) pentru management, Balance sheet, Income statement, Cash Flow, utilizand sistemele si procedurile standard de raportare financiara.