Reprezentant vanzari - industria textila

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Buftea
  • Actualizat la: 06.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    - absolvent studii superioare
    - minimum 2 ani experienta in vanzari B2B
    - experienta in industria textila reprezinta un avantaj
    - obligatoriu: permis de conducere categoria B si disponibilitate de deplasare in tara
    - limba engleza la nivel cel putin mediu
    - cunostinte de contabilitate primara
    - cunostinte PC: Windows, pachetul Ms Office
    - foarte bune abilitati de comunicare si negociere
    - orientare catre client si catre rezultate, dinamism si initiativa
    - atentie sporita la detalii, rabdare si perseverenta
    - persoana organizata, adaptabila la schimbari, cu atitudine pozitiva

    Responsabilitati

    - consilierea clientilor si oferirea celor mai potrivite solutii pentru acestia
    - prezentarea si promovarea serviciilor si produselor din portofoliul companiei
    - incheierea contractelor comerciale de vanzare-cumparare cu toti clientii
    - dezvoltarea portofoliului de clienti si mentinerea unei relatii active cu acestia
    - identificarea oportunitatilor din piata si elaborarea strategiilor de dezvoltare
    - atingerea planului anual de vanzari
    - incasarea banilor din piata cu respectarea termenelor de plata
    - intocmirea si predarea in timp util a rapoartelor de vanzari

    Alte informatii

    Beneficii:
    - salariu competitiv, corelat cu experienta si abilitatile
    - bonusuri in functie de performante
    - autoturism pus la dispozitie full time
    - lucrul in cadrul unei echipe dinamice si stabile
    - posibilitatea de a te alatura unei companii multinationale de renume, cu standarde ridicate de lucru