Manager echipă achiziții (cu limbă maghiară&engleză)

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 19.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm un manager comercial cu atitudine proactivă, spirit de inițiativă și cu abilități antreprenoriale pentru un proiect ambițios.



    Ne-ar plăcea să ai:
    - experiență de minim 1 an în coordonarea de echipe şi în lucrul pe bază de obiective atât cantitative cât şi calitative;
    - nivel mediu-avansat de limbă engleză (minim B2);
    - nivel începător-mediu de limbă maghiară (minim A2);
    - bune cunoștințe de utilizare pachet Microsoft Office și Outlook;
    - reale abilități de adaptare, leadership, implicare, entuziasm, ambitie, dinamism și bune abilități de organizare.

    Responsabilitati

    Managerul echipei de achiziții dezvoltă și conduce spre succes o echipă de achizitori.



    În calitate de Manager echipă achiziții (cu limbă maghiară&engleză), principalele misiuni vor fi:
    - Asigurarea unui management de proximitate pentru o echipă de achizitori;
    - Recrutarea, formarea, evaluarea și supervizarea echipei din subordine;
    - Asigurarea transferului de task-uri către membrii echipei şi suportul în rezolvarea problemelor;
    - Analiza rezultatelor și propunerea de acțiuni pentru atingerea obiectivelor/ tagetelor stabilite.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
    - Training inițial și periodic specific activității desfășurate;
    - Feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.