Customer Services Advisor – Contact Center (Iasi)

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 17.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Gestioneaza relatia cu clientii bancii in ceea ce priveste initiativele de informare si actiunile comerciale; solicita feedback privind produsele si serviciile bancare;
    Ofera informatii, suport si consiliere privind produsele si serviciile oferite de banca (card, pachete, produse de economisire si creditate, internet & mobile banking, telefon service, retea de bancomate si sucursale) potentialilor si actualilor clienti persoane fizice si juridice;
    Ofera consiliere financiara si intermediaza vanzarea produselor si serviciilor bancare prin telefon

    Responsabilitati

    Primeste sau initiaza apeluri catre clientii care sunt interesati de informatii referitoare la produsele si serviciile UniCredit;
    Furnizeaza informatii cu privire la reteaua de sucursale si bancomate UCB;
    Furnizeaza informatii cu privire la IBAN, soldul contului si informatii despre tranzactii, comisioane si taxe;
    Furnizeaza informatii si suport general referitoare la produsele si serviciile detinute de un client (produse economisire, creditare, carduri, Online&Mobile Banking, pachete, servicii, etc);
    Prezinta beneficiile si caracteristicile produselor/serviciilor care corespund nevoii clientului, implicandu-se in toate etapele procesului de vanzare;
    Solicita feedback de la clientii cu care interactioneaza si propune sugestii de imbunatatire a fluxului de lucru;
    Inregistreaza corespunzator interactiunile cu clientii in bazele de date;
    Indeplineste targeturile stabilite si ia legatura cu clientii in ordinea indicata de Coordonator/ Team Leader;
    Furnizeaza rapoarte de activitate catre coordonatorul echipei;
    Gestioneaza sau inregistreaza si redirectioneaza reclamatiile clientilor catre departamentele implicate;
    Acorda suport in cazul cardurilor blocate/ furate sau pierdute