Relationship Manager Individuals - Calarasi

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Calarasi
  • Actualizat la: 02.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    - Studii universitare (de preferat studii economice);
    - Cel putin 2 ani experienta in sistemul bancar - vanzare retail;
    - Experienta in vanzari si marketing ;
    - Abilitati de negociere;
    - Cunostinte despre normele bancare, comerciale si de drept civil;
    - Cunoasterea mediului economic si de marketing ;
    - Cunostinte de limba engleza.

    Responsabilitati

    - Gestioneaza relatia cu clientii persoane fizice in vederea identificarii nevoilor financiare specifice, propune si implementeaza produse financiare, tranzactii;
    Identifica modalitatile de abordare si pe cele financiare, precum si structura de credite adecvata (atat pentru clientii existenti cat si pentru cei potentiali;
    - Asigura consultanta financiara adecvata asigurand clientul de o alocare corecta si profitabila a activelor acestora in deplina concordanta cu profilul de risc al clientului si durata pe care acesta doreste sa investeasca;
    - Asigura realizarea obiectivelor de profit si de satisfactie a clinentilor prin definirea de actiuni comerciale si oferirea de produse adecvate si in conformitate cu strategiile bancii;
    - Pregateste aplicatiile de credit in conformitate cu regulile si procedurile in vigoare; ofera suport clientilor in procesul de creditare si rezolva toate problemele legate de relatia clientului cu banca;
    - Monitorizeaza evolutia portofoliului propriu, planifica actiuni comerciale si gestioneaza proactiv relatia cu clientii;
    - Dezvolta propriul portofolui de clienti prin actiuni de up sales, cross sales in concordanta cu strategia bancii si nevoile clientului;
    - Efectueaza toate sarcinile administrative necesare bunei desfasurari a activitatii zilnice;