Site Manager - Proiecte rezidentiale - Bucuresti

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani;
    Studii superioare absolvite in domeniul constructiilor;
    Nivel mediu de limba engleza;
    Bune cunostinte de operare pe calculator;
    Cunostinte economice de baza.

    Responsabilitati

    Coordonarea activitatii unui singur santier;
    Analizarea si studierea proiectului dupa incheierea contractului;
    Executarea calitativa a lucrarilor de constructii conform proiectului, a caietelor de sarcini, tehnologiilor, a graficului de executie, fisei limita si a bugetului alocat;
    Intocmirea graficului de executie si propunerea acestuia spre avizare de catre Managerul de Proiect;
    Stabilirea tehnologiei de executie si propunerea acesteia catre Managerul de Proiect si Departamentul Tehnic spre aprobare;
    Gestionarea consumului de materiale si dimensionarea corecta a fortei de munca;
    Planificarea, organizarea si controlul activitatii muncitorilor companiei, dar si a subcontractorilor de pe santier;
    Intocmirea pontajelor muncitorilor si pontajul orelor lucrate ale utilajelor inchiriate;
    Coordonarea si urmarirea activitatii subantreprenorilor din punct de vedere calitativ, cantitativ si al termenului de executie;
    Intocmirea necesarului de aprovizionare prin comandarea din timp a materialelor pe baza analizei si previziunii etapelor de executie, urmarind respectarea termenelor de livrare a materialelor;
    Intocmirea de extrase de armatura, panotaje inclusiv accesoriile acestora si le inainteaza sub forma de necesar de materiale catre Departamentul Achizitii;
    Semnalarea neconcordantelor, omisiunilor din proiectul tehnic de executie, factorilor de risc care ar putea duce la depasirea costurilor si termenelor de executie;
    Colaborarea cu Departamentul Logistica pentru asigurarea transportului personalului de la santier si pentru aprovizionarea cu materiale;
    Intocmirea documentelor de carte tehnica;
    Asigurarea respectarii cerintelor SSM;
    Verificarea si validarea atasamentelor si situatiilor de lucrari in formatul specific companiei, facturilor emise de subantreprize, dar si calitatea lucrarilor acestora;
    Intocmirea situatiilor de lucrari si propunerea spre aprobare catre reprezentantul beneficiarului, numai dupa ce acestea au fost vizate de catre Managerul de Proiect;
    Realizarea lucrarilor suplimentare fata de cele contractual asumate de companie doar dupa aprobarea lor in prealabil;
    Intocmirea si prezentarea periodica a situatiilor si raportarilor, conform modelului standardizat al companiei;
    Realizarea raportului de lucru saptamanal, in fiecare zi de joi a saptamanii, ce va cuprinde perioada de zile de miercuri – miercuri si transmiterea acestuia catre Managerul de Proiect;
    Realizarea raportului financiar pe manopera si utilaje saptamanal, in fiecare zi de joi a saptamanii, ce va cuprinde perioada de zile de miercuri – miercuri si transmiterea acestuia catre Managerul de Proiect;
    Realizarea previziunii de lucrari saptamanala, in fiecare zi de joi a saptamanii, ce va cuprinde perioada urmatoare de zile de miercuri – miercuri si transmiterea acesteia catre Managerul de Proiect;
    Realizarea de atasamentele aferente lucrarilor executate (predare in data de 25 ale lunii) si a bonurilor de consum (predare in data de 10 ale lunii);
    Realizarea previziunii de productie din punct de vedere financiar si fizic a lunii urmatoare (intocmita impreuna cu Managerul de Proiect pana in data de 25 ale lunii);
    Solicitarea si preluarea atasamentelor aferente lucrarilor executate de subantreprenori – lunar in data de 20 ale lunii;
    Responsabil pentru relationarea cu Dirigintele de Santier si Proiectantul proiectului;
    Identificarea alaturi de Specialistul in Achizitii responsabil de proiect, a posibilitatilor de cazare pentru personalul muncitor.

    Alte informatii

    Pentru clientul nostru, o companie specializata in oferirea de servicii complete in domeniul constructiilor, suntem in cautarea unui Site Manager autonom.