Logistic Specialist

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate, domeniul economie sau logistica prezinta un avantaj;
    • Engleza fluenta- mediu spre avansat;
    • Abilitati de utilizare a calculatorului - Microsoft Office (word, excel, outlook);
    • Gestionarea eficienta a timpului;
    • Persoana orientata spre detalii.

    Responsabilitati

    • Pregatirea documentatiei relevante cu privire la expediere si respectarea cerintelor legale (autoritatile vamale, autoritatile fiscale etc.);
    • Primirea, gestionarea si facturarea comenzilor clientilor;
    • Urmarirea procesului de facturare atat intern cat si extern;
    • Furnizarea informatiilor privind produsele companiei catre client (disponibilitatea produselor, preturile, inlocuirile etc.);
    • Monitorizarea livrarii stocurilor si implementarea de masuri pentru a imbunatati situatia acestora;
    • Mentinerea legaturii cu personalul intern (furnizori, planificatori, manageri de produse etc.) pentru a va asigura de disponibilitatea produselor.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Pachet salarial atractiv;
    • Asigurare de viata privata;
    • Dezvoltare profesionala prin intermediul unor training-uri de specialitate;
    • Recunoastere la nivel international;
    • Mediu de lucru orientat spre succes.