Business Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FinProm active.


Vezi toate job-urile Business Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: FinProm
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Inginerie
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 01.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2.200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă.

    Cerinte

    - eşti pasionat de domeniul Ingineriei sau IT?
    - ai cunoştinţe privind pachetul MS Office?
    - ai experiență privind tool-urile informatice Transact SQL, XML tools Visual Studio, SQL Reporting Services sau ți-ai dori să dobândești cunoștinte în acest domeniu?
    - vrei să te familiarizezi cu domeniul financiar-bancar?
    - te-ar interesa să înveţi limba italiană?
    - ai o bună gândire logică şi analitică?
    - eşti organizat şi poţi gestiona în mod eficient deadline-urile?

    Ai oportunitatea să fii colegul nostru în departamentul ORGA: Organizare și Proces!

    Responsabilitati

    Activitatea ORGA constă în:

    - extracţii de date şi analiza lor;
    - creare și mentenanță rapoarte în Excel și MS Reporting Services,
    - gestiune și testare software-uri companie, implementare și actualizare template-uri;
    - dezvoltare Datawarehouse;
    - identificare/evaluare feedback-uri/cerinţe utilizatori;
    - realizare specificaţii pentru IT;
    - suport on-site/telefonic departamentelor operative;
    - suport în gestiune clienţi externi (bănci/asiguratori/furnizori de servicii diverse).

    Alte informatii

    Ofertă:
    - încadrarea salarială în funcție de nivelul cunoștințelor și a experienței în domeniu;
    - bonus de performanță;
    - card privat de sănătate;
    - cost asigurat al transportuui cu mijloace în comun în orașul Arad;
    - cursuri gratuite de limba italiană;
    - training tehnic intern de specialitate;
    - program full-time (Luni-Vineri);
    - team building-uri.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Arad, Timisoara, Titu,