Economist dept Contabilitate

Angajator: Adina Bigas
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2018
    Scurta descriere a companiei


    Oferim servicii de consultanta resurse umane si recrutare personal pentru companii in crestere sau aflate in etape de transformare organizationala. 

    Mai jos puteti gasi informatii cu privire la profilul pentru care recrutam acum pentru un Client de-al nostru.

    Cerinte

    Nivel de studii: superior, economice / Cursuri de pregatire: cursuri de Finanţe-Contabilitate finalizate cu atestat
    Experienta in specialitate: min. 2 ani vechime, experienta pe un post similar: 1 an
    Experenta in alte firme de distributie este un plus
    Cunostinte : Contabilitate româneasca
    Utilizare programe de contabilitate
    Operare MS Office (Excel, Word )
    Aptitudini :
    - de calcul matematic
    - de comunicare
    - de planificare şi organizare a activităţilor specifice
    - atentie la detaliu si date
    - de finalizare a sarcinilor in indeplinirea sa
    - de eficienta relationare inter-departamentala
    Limbi straine – limba engleza

    Responsabilitati

    1. Atributii si sarcini:
    - Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii si evidenta veniturilor si cheltuielilor:
    - Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;
    - Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa;
    - Urmareste decontarea avansurilor de trezorerie;
    - Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni;
    - Aloca discounturi si rabaturi comerciale;
    - Inregistreaza intrari de marfa in sistem in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR);


    2. Responsabilitatile postului
    Legat de activitatile specifice, raspunde de:
    - operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans;
    - operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia;
    - verificarea zilnica a soldurilor casa si avansuri din trezorerie in lei;
    - incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli.