Junior Trade Marketing Specialist

Angajator: L'Oreal Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Productie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2018

    Responsabilitati

    • Persoana de legatura intre departamentul de marketing si cel comercial
    • In conformitate cu planul de lansari al departamentului de marketing, gandeste si dezvolta planogramele de machiaj pentru toti clientii de care este responsabil
    • Responsabil de livrarea mobilelor, planogramelor, vizualurilor, kiturilor aferente deschiderilor de noi magazine, precum si de actualizarea planogramelor pentru clientii din portofoliu
    • Mentine legatura cu agentia de productie si cu cea de creatie, cu care colaborareaza pentru  dezvoltarea casetelor, vizualurilor, materialelor aferente planurilor de lansari , iar impreuna gasesc solutii eficiente si inovatoare de merchandising
    • Urmareste implementarea in teren a planogramelor de catre agentiile partenere, oferind feedback si suport atat catre agentie, cat si catre forta din teren
    • Mentine legatura cu reprezentantii de vanzari si le acorda suport in ceea ce priveste mentinerea standardelor de merchandising ale machiajului (productie de casete, vizualuri, solutii de merchandising, top SKU, incarcare/tip de mobila, etc)
    • Urmareste implementarea in teren a mobilelor si mentine actualizat raportul de mobilier teren
    • Contribuie la gestionarea stocului de mobile make up impreuna cu Make Up merchandising Specialist, iar anual va realiza impreuna cu agentia partenera inventarul mobilierului din teren
    • Este responsabil de centralizarea, productia si livrarea in timp util a solicitarilor primite  si mentine permanent legatura cu forta de vanzari in ceea ce priveste necesarul de materiale
    • Tine evidenta cheltuielilor in limitele bugetelor alocate

    Cerinte

    • Minim 1 an experienta in FMCG
    • Abilitati de operare MS Office; limba engleza -  nivel conversational
    • Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare
    • Atitudine proactiva, flexibila si orientare spre obtinerea rezultatelor
    • Atentie sporita la detalii, o dorinta de invatare si dezvoltare
    • Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte in paralel