Referent achizitii

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 17.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital integral românesc care înca din anul 2004, am reușit să ajungem la rezultatele de până în prezent prin experiența profesională, seriozitatea și implicarea în vederea construirii unei relații de durată cu partenerii noștri de business.

    Cerinte

    Candidatul ideal:

    Capacitate foarte buna de comunicare si relationare atat cu clientii cat si cu colegii;
    Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
    Experienta anterioara pe o pozitie similara – constituie un avantaj;
    Abilitatile de negociere - constituie un avantaj;
    Organizare personala, capacitate de a selecta prioritatile, de a lucra cu sarcini multiple.

    Responsabilitati

    Descriere post:

    Optimizarea, monitorizarea si asigurarea stocurilor de produse;
    Întocmirea şi lansarea catre furnizori a comenzilor in timp util si urmarirea derularii acestora;
    Mentinerea si dezvoltarea legaturii cu furnizorii (corespondenta, rezolvare probleme operative);
    Transmiterea catre furnizori a informatiilor necesare intocmirii tuturor documentelor de aprovizionare;
    Asigura suport in derularea relatiei de colaborare cu furnizorii;
    Asigura organizarea activitatii de aprovizionare cu materii prime necesare, in conditiile asigurarii permanente a unui stoc optim;
    Prospectarea pietei in cautarea furnizorilor capabili de performante ridicate in calitate, pret si timp.

    Alte informatii

    Locatia sediului este in Biled