Tehnician Suport IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Tehnician Suport IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Suntem interesați să descoperim talent și pasiune pentru domeniul IT. Căutăm un coleg care să ofere asistență software și hardware tuturor utilizatorilor noștri.



    Competențe tehnice necesare:





    WINDOWS (7 PRO, 10 PRO); 

    Office 365, Power Shell;

    Office Std 2010/2016, diverse aplicații,

    Hardware (PC, imprimante, telefoane, alte periferice); 

    Active Directory; 

    Certificări Microsoft, CISCO, constituie un avantaj.



    Profilul ideal:





    Capacitatea de a oferi asistență utilizatorilor local și remote;

    Cunostinṭe de limbă franceză la nivel începător (minim A2) și limbă engleză la nivel mediu (minim B1); 

    Foarte bună capacitate de organizare și prioritizare taskuri; 

    Bune abilități de comunicare; 

    Spirit de echipă.



    Te identifici? Te așteptăm «să vorbim IT»!

    Responsabilitati

    Responsabilități:



    • Asigură suport informatic pentru utilizatorii societății.
    • Tratează solictarile tehnice telefonic sau prin intermediul sistemului de ticketing;
    • Asigură configurarea initială și funcționarea ulterioară a tuturor stațiilor de lucru;
    • Respectă și participă la redactarea procedurilor de lucru;
    • Gestionează și menține la zi parcul echipamentelor informatice IT;
    • Răspunde de păstrarea confidentialitătii informațiilor și a documentelor legate de societate;
    • Propune proiecte de îmbunătățire a activității departamentului.

    Alte informatii

    Beneficiile noului coleg: 



    Salariu atractiv; 
    Mediu de lucru dinamic, în cadrul unui colectiv profesionist și motivat; 
    Training on-the-job la nivel național și internațional.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (16)