Tehnician Suport IT

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Suntem interesați să descoperim talent și pasiune pentru domeniul IT. Căutăm un coleg care să ofere asistență software și hardware tuturor utilizatorilor noștri.



    Competențe tehnice necesare:





    WINDOWS (7 PRO, 10 PRO); 

    Office 365, Power Shell;

    Office Std 2010/2016, diverse aplicații,

    Hardware (PC, imprimante, telefoane, alte periferice); 

    Active Directory; 

    Certificări Microsoft, CISCO, constituie un avantaj.



    Profilul ideal:





    Capacitatea de a oferi asistență utilizatorilor local și remote;

    Cunostinṭe de limbă franceză la nivel începător (minim A2) și limbă engleză la nivel mediu (minim B1); 

    Foarte bună capacitate de organizare și prioritizare taskuri; 

    Bune abilități de comunicare; 

    Spirit de echipă.



    Te identifici? Te așteptăm «să vorbim IT»!

    Responsabilitati

    Responsabilități:



    • Asigură suport informatic pentru utilizatorii societății.
    • Tratează solictarile tehnice telefonic sau prin intermediul sistemului de ticketing;
    • Asigură configurarea initială și funcționarea ulterioară a tuturor stațiilor de lucru;
    • Respectă și participă la redactarea procedurilor de lucru;
    • Gestionează și menține la zi parcul echipamentelor informatice IT;
    • Răspunde de păstrarea confidentialitătii informațiilor și a documentelor legate de societate;
    • Propune proiecte de îmbunătățire a activității departamentului.

    Alte informatii

    Beneficiile noului coleg: 



    Salariu atractiv; 
    Mediu de lucru dinamic, în cadrul unui colectiv profesionist și motivat; 
    Training on-the-job la nivel național și internațional.