Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MyPAL Travel active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Angajator: MyPAL Travel
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    Eden Travel este o agentie tour-operatoare licentiata, detinuta de Eden Travel Partner SRL, companie care a dezvoltat platformele online de prezentare si rezervare pentru destinatii interne ViziteazaDelta.ro si SpreMunte.ro si sistemul MyPal.travel, sistem online de prezentare si rezervare a serviciilor turistice din intreaga lume.

    Noi, reprezentantii Eden Travel, imbinanand tehnologia cu interventia umana, ne dorim si ne propunem sa facem turismul mai placut si mai accesibil tuturor, asumandu-ne rolul de Partener de Incredere in toate relatiile dezvoltate!

    Credem ca ce este facut din pasiune este facut cel mai bine, de aceea suntem o echipa ce pune suflet in fiecare cerinta care ne este adresata.

    Cerinte

    Absolvent de facultate / master 2018
    Limba engleza la nivel minim mediu
    Seriozitate, responsabilitate, buna organizare si planificare a activitatilor
    Orientare catre rezultate si rezolvarea de probleme.

    Responsabilitati

    • Administreaza activitatile operationale si de suport la sediul societatii
    • Ofera sprijin administrativ si operational personalului companiei
    • Tine evidenta contabila primara a companiei
    • Relationeaza cu clientii, furnizorii si partenerii societatii
    • Se deplaseaza la diferiti furnizori, colaboratori, institutii publice, etc in scopul depunerii sau ridicarii de acte.
    • Pregateste documentatia necesara in fluxurile de activitati ale societatii si pastreaza evidenta documentelor din cadrul societatii.
    • Asigura atunci cand este nevoie comunicarea intre clienti, furnizori sau parteneri si colegii din companie si gestioneaza eficient apelurile telefonice, corespondentele primite sau orice documente care au legatura cu activitatea desfasurata.
    • Propune imbunatatiri ale fluxurilor de lucru, activitatilor legate de activitatea desfasurata.
    • Pregateste rapoarte, analize, statistici corelate cu activitatea desfasurata.
    • Primeste si plateste facturile de utilitati, materiale de birotica si consumabile.
    • Se asigura de faptul ca angajatii au toate materialele necesare pentru o buna desfasurare a activitatii.
    • Raspunde de ordinea si curatenia in cadrul sediului firmei.
    • Intocmeste si actualizeaza inventarul cu materialele din cadrul sediului firmei.
    • Face aranjamente de ordin logistic pentru sedinte si intalniri.

    Alte informatii

    • Salariu motivant
    • Posibilitatea de castiguri variabile in functie de performanta individuala si performannta companiei
    • Training permanent in cadrul echipei si acces la platforma de e-learning pentru specializari
    • Mediu de lucru placut
    • Program de lucru flexibil