Analist raportare – proiect Enel

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Advalia Services active.


Vezi toate job-urile Analist raportare – proiect Enel active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Advalia Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.09.2019
    Remote work: On-site

    RESPONSABILITATI:

    1. Realizeaza raportarile solicitate, monitorizeaza si informeaza periodic managementul privind gradul de indeplinire a indicatorilor de performanta.
    2. Elaborează rapoarte ad-hoc și actualizează rapoarte periodice atât pentru management, cât și pentru colegii din alte departamente
    3. Interacţionează și oferă suport colegilor din alte departamente pe diverse teme, cum ar fi: actualizarea periodică a dashboard-ului de performanţă, crearea de rapoarte ad-hoc în conformitate cu nevoile și prioritaţile activitaţii, transmiterea și validarea de date, etc.
    4. Solicita emiterea de rapoarte specifice, urmareste rularea rapoartelor si analizeaza datele continute de rapoartele de performanta si propune recomandari pentru imbunatatirea parametrilor de performanta;
    5. Semnaleaza rezultate si trenduri negative, stabileste concluzii, propune actiuni si proiecte concrete pentru imbunatatirea indicatorilor de performanta.
    6. Monitorizeaza gradul de indeplinire a sarcinilor alocate partenerilor externi, urmareste gradul de indeplinire al indicatorilor de performanta din caietele de sarcini si comunica owner-ilor de contract rezultatele lunare;
    7. Contribuie in mod activ la initiativele de imbunatatire a proceselor derulate;
    8. Monitorizeaza statusul contractelor/ solicitarilor de la introducerea in sistem pana la activare/solutionare;
    9. Sintetizeaza datele in cadrul unor documente ce vor contine grafice, tabele, trenduri, concluziile analizelor si actiunilor propuse – acestea vor fi sub forma de dashboard-uri, executive summaries, etc.
    10. Participa la sesiunile de instruire pentru imbunatatirea performantelor proprii;

    CERINTE:

    1. Capacitatea de invatare si asimilare informatii legate de sisteme de raportare si tehnologie
    2. Experienta in lucrul cu baze de date si rapoarte excel minim 1 an;
    3. Utilizarea Power Query si Power Pivot reprezinta avantaj
    4. Abilitati de lucru in echipa
    5. Abilitati de comunicare
    6. Capacitate de analiza si sinteza a datelor
    7. Capacitate de rezolvare de probleme
    8. Engleza nivel mediu

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (164)