Analist forecast si raportare – proiect Enel
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Advalia Services active.Vezi toate job-urile Analist forecast si raportare – proiect Enel active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro |
Angajator: | Advalia Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.08.2019 |
Remote work: | On-site |
Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania precum si pentru o cunoscuta firma de pariuri sportive din Italia.
Cerinte
1. Cunoaste metodele si tehnicile de realizarea forecast apeluri/activitati back office;
2. Cunoaste solutiile de raportare de tip CTI (utilizate in call center) – constituie avantaj;
3. Are cunostinte utilizare avansata MS Office – Excel, Powerpoint.
4. Orientare catre client si rezultate;
5. Gandire analitica, logica;
6. Abilitati de comunicare si relationare;
7. Capacitate de invatare si adaptare rapida la schimbarile organizatorice/procedurale;
8. Capacitatea de lucru independent si rezolvare de probleme;
9. Experienta in activitatea de forecast si raportare de minim 1 an.
1. Asigura suport tehnic in utilizarea echipamentelor si solutiilor informatice;
2. Realizeaza rapoartele solicitate, analizeaza datele continute de rapoartele de performanta si propune recomandari pentru imbunatatirea parametrilor de performanta;
3. Escaladeaza incidentele tehnice care afecteaza continuitatea serviciului la nivelul departamentului IT si al managerului direct;
4. Analizeaza istoricul interactiunilor clientilor si realizeaza previzionarea si planificarea volumelor de interactiuni si a resurselor necesare sustinerii obiectivelor de performanta;
5. Realizeaza designul strategiilor de rutare a apelurilor si modificari simple ale aplicatiilor IVR;
6. Analizeaza eficienta zonelor de self service, colaboreaza cu alte departamente pentru a dezvolta noi functionalitati de self service in IVR.
7. Monitorizeaza in timp real traficul de apeluri si indicatorii de performanta, intervenind pentru mentinerea nivelelor de performanta;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Field MCC Professional – Field Insights Hybrid | |
Web Analytics Specialist – Adobe Analytics BUCURESTI, | |
Paid Media Specialist Hybrid | |
Vezi job-uri similare (170) |
Raporteaza eroarea la