Analist forecast si raportare – proiect Enel

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Advalia Services active.


Vezi toate job-urile Analist forecast si raportare – proiect Enel active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Advalia Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania precum si pentru o cunoscuta firma de pariuri sportive din Italia.

    Cerinte

    1. Cunoaste metodele si tehnicile de realizarea forecast apeluri/activitati back office;
    2. Cunoaste solutiile de raportare de tip CTI (utilizate in call center) – constituie avantaj;
    3. Are cunostinte utilizare avansata MS Office – Excel, Powerpoint.
    4. Orientare catre client si rezultate;
    5. Gandire analitica, logica;
    6. Abilitati de comunicare si relationare;
    7. Capacitate de invatare si adaptare rapida la schimbarile organizatorice/procedurale;
    8. Capacitatea de lucru independent si rezolvare de probleme;
    9. Experienta in activitatea de forecast si raportare de minim 1 an.

    Responsabilitati

    1. Asigura suport tehnic in utilizarea echipamentelor si solutiilor informatice;
    2. Realizeaza rapoartele solicitate, analizeaza datele continute de rapoartele de performanta si propune recomandari pentru imbunatatirea parametrilor de performanta;
    3. Escaladeaza incidentele tehnice care afecteaza continuitatea serviciului la nivelul departamentului IT si al managerului direct;
    4. Analizeaza istoricul interactiunilor clientilor si realizeaza previzionarea si planificarea volumelor de interactiuni si a resurselor necesare sustinerii obiectivelor de performanta;
    5. Realizeaza designul strategiilor de rutare a apelurilor si modificari simple ale aplicatiilor IVR;
    6. Analizeaza eficienta zonelor de self service, colaboreaza cu alte departamente pentru a dezvolta noi functionalitati de self service in IVR.
    7. Monitorizeaza in timp real traficul de apeluri si indicatorii de performanta, intervenind pentru mentinerea nivelelor de performanta;