Specialist analiza si raportare – proiect Enel

Angajator: Advalia Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania precum si pentru o cunoscuta firma de pariuri sportive din Italia.

    Cerinte

    1. Capacitatea de invatare si asimilare informatii legate de sisteme de raportare si tehnologie
    2. Experienta in lucrul cu baze de date si rapoarte excel minim 1 an;
    3. Abilitati de lucru in echipa
    4. Abilitati de comunicare
    5. Capacitate de analiza si sinteza a datelor
    6. Capacitate de rezolvare de probleme
    7. Engleza nivel mediu

    Responsabilitati

    1. Realizeaza rapoartele solicitate, monitorizeaza si informeaza periodic managementul privind gradul de indeplinire a indicatorilor de performanta.
    2. Realizeaza diferite analize, pe baza nevoilor venite din diverse departamente/puncte de contact
    3. Semnaleaza rezultate si trenduri negative, stabileste concluzii, propune actiuni si proiecte concrete pentru imbunatatirea indicatorilor de performanta.
    4. Monitorizeaza gradul de indeplinire a sarcinilor alocate partenerilor externi
    5. Semnaleaza deviatiile fata de performanta si asigura analiza diferentelor dintre valorile actuale si cele ce ar fi trebuit atinse.
    6. Contribuie in mod activ la initiativele de imbunatatire a proceselor derulate;
    7. Sintetizeaza datele in cadrul unor documente ce vor contine grafice, tabele, trenduri, concluziile analizelor si actiunilor propuse – acestea vor fi sub forma de dashboard-uri, executive summaries, etc.
    8. Participa la sesiunile de instruire pentru imbunatatirea performantelor proprii;
    9. Este creativ in dezvoltarea de idei noi si proiecte care pot creste performantele echipelor interne si ale partenerilor;