Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist Date și Relație Furnizori
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.Vezi toate job-urile Specialist Date și Relație Furnizori active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Leroy Merlin |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.10.2018 |
Remote work: | On-site |
La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.
Dacă:
Îți place să lucrezi cu cifre și să descoperi noi aplicații;
Ești dinamic și dornic de noi provocări profesionale;
Îți dorești să aprofundezi cunoștințele și competențele și te preocupi de dezvoltarea ta;
Ai bune capacități de organizare, planificare și prioritizare;
Ai foarte bune abilități de analiză și sinteză;
Esti organizat, riguros și atent la detalii;
Îți place să gasești soluții și să rezolvi diverse situații;
Îți place să comunici cu oamenii la fel de bine precum știi să lucrezi în Excel;
Cunoști limba engleză cel puțin la nivel conversational.
Iar când te gandești la job-ul ideal iți dorești activităţile de mai jos, atunci vrem să te cunoaștem.
Este responsabil de actualizarea, verificarea și întreținerea calitații informațiilor specifice din baza de date;
Realizează listarea/delistarea de produse și furnizori, precum și modificările de prețuri ale produselor din sistem;
Înregistrează condițiile comerciale în sistem și transmite contractele către furnizori;
Confirmă, emite, urmărește și colectează condiții comerciale de la furnizori;
Asigură suportul administrativ necesar în cadrul departamentului;
Creează și menține o bună colaborare cu celelalte departamente servicii suport (Supply Chain, Centrala Achiziții, Financiar, Juridic, etc);
P.S Îți oferim o calatorie frumoasă și de lungă durată, plină de provocări, precum și o echipă gata pregatită să îţi ofere suportul necesar.
Membră a Grupului Francez Adeo, numărul 3 mondial în piața de bricolaj, compania LEROY MERLIN România are în prezent deschise magazine în București, Craiova, Ploiești, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanța, Tîrgu Mureș, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, urmând să deschidă și alte magazine în principalele orașe din țară. Magazinele LEROY MERLIN oferă clienților săi soluții pentru amenajarea spațiului, decorare, grădinărit, construcții, bricolaj. Astfel, visele fiecarui client se pot îndeplini grație prețurilor accesibile și diversității produselor.
LEROY MERLIN susține platforma comunitara online FACEM-FACEM pusă la dispoziția tuturor pasionaților de bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit. La Leroy Merlin reușita fiecărui membru al companiei contribuie la reușita companiei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist operare date in sistem Hybrid | |
Specialist Logistica (RO e-Transport) (f/m) BUCURESTI, | |
Specialist achizitii Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (104) |
Raporteaza eroarea la