Agent Call Center - Sediu Ploiesti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Agent Call Center - Sediu Ploiesti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 22.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    Descrierea Companiei
    Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac.

    Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem determinați să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.

    Peste de persoane lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.

    Poti regasi multe detalii despre noi si despre rolurile deschise in prezent, accesand site-ul nostru de cariere.



    Company`s Description

    We’re always looking for the ones truly passionate about their work.

    If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire of continuous evolution and practical results.

    Over 4000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

    You can find out more details regarding us and our available roles, by accessing our career site.

    Cerinte

    Experiența nu reprezintă un "must have", trebuie doar să ai o atitudine pozitivă și o dorință continuă de te dezvolta. Învățăm experimentând, suntem proactivi și căutăm mereu idei "out of the box" și soluții noi pentru clienții noștri.
    Dacă te recunoști în descrierea de mai sus, îți place acțiunea și țintești mereu către cele mai înalte culmi, te vrem în echipa eMAG!

    Responsabilitati

    Un job în Call Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, îți oferim noi oportunităti de dezvoltare către alte arii din organizație, care să fie în concordanță cu dorințele și aspirațiile tale.
    Îți oferim cele mai bune programe de dezvoltare pentru a-ți îmbunătăți atât aptitudinile soft cât și cele specifice activității tale, dar tu decizi ce vrei să înveți și spre ce zonă ai vrea să te îndrepți.

    Alte informatii

    Ne dorim sa fii ca noi, o fire prietenoasă, comunicativă, energică, cu gandire pozitivă și orientare către client. Avem un mediu de lucru dinamic, dar relaxant, cu multe provocări specifice, dar care te va face să vii cu drag la muncă.

    Și pentru că ne place să împărtășim, la începutul călătoriei tale în eMAG îți oferim un curs gratuit de e-commerce ca să te acomodezi. :)