Manager SSM, SU, PM - Bucuresti

Angajator: Digi | RCS & RDS
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
    Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.



    Cerinte

    • Studii superioare absolvite;
    • Experienta de minim 5 ani in functia de Inspector SSM si PSI;
    • Experienta pe o pozitie similara; coordonarea unei echipe reprezinta un important avantaj;
    • Abilitati excelente de comunicare;
    • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
    • Initiativa si proactivitate, preocupare constanta de a imbunatati atat activitatea proprie cat si pe cea a echipei;
    • Capacitate de analiza si sinteza, organizare si rigurozitate;
    • Organizarea activitatii si prioritizarea sarcinilor in vederea furnizarii de rezultate calitative in termenele stabilite;
    • Interes pentru acumularea permanenta de informatii noi din domeniu (legislatie, metode, solutii);
    • Disponibilitate pentru deplasari pe teritoriul tarii.

    Responsabilitati

    • Evaluarea riscurilor privind securitatea si sanatatea in munca a angajatilor;
    • Evaluarea instructiunilor de prevenire, protectie si aplicare a normelor SSM, in functie de particularitatile postului, numarul de angajati, procesele de munca si riscurile de accidentare;
    • Identificarea riscurilor specifice posturilor de munca si elaborarea, impreuna cu managementul abilitat al companiei, necesarului de echipamente individuale de protectie/lucru;
    • Coordonarea activitatilor de interventie in cazul accidentelor si luarea masurilor urgente de remediere a cauzelor constatate;
    • Verificarea modului de aplicare a reglementarilor legislative in vigoare si a normelor de prevenire si protectie a sanatatii si securitatii angajatilor;
    • Verificarea cunoasterii si aplicarii de catre toti angajatii a masurilor prevazute in planul SSM, precum si a obligatiilor ce le revin in domeniul SSM conform fisei de post;
    • Organizarea si conducerea sedintelor pe linie de securitate si sanatate in munca;
    • Colaborarea cu autoritatile pe linie de securitate si sanatate in munca, protectia mediului;
    • Reprezentarea companiei in relatia cu autoritatile cu atributii de control (ISU, ITM) si mentinerea comunicarii cu acestea;
    • Setarea obiectivelor, crearea planurilor de dezvoltare, monitorizarea si evaluarea activitatii departamentului;
    • Coordonarea si dezvoltarea echipei in spiritul valorilor companiei, asigurandu-se ca membrii echipei sunt motivati si implicati in atingerea obiectivelor departamentului.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Digi | RCS & RDS. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Digi | RCS & RDS >>