Analist Suport Management Creanţe

Angajator: E.ON Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 18.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    OAMENII DIN E.ON

    O viaţă mai bună pentru oameni - acesta este motto-ul celor care lucrează la E.ON.
    Dintre cei peste 40.000 de angajaţi E.ON la nivel global, peste 5.500 lucrează în România iar mediul de lucru este o expresie a valorilor noastre, cu care ne mândrim. Pe această fundaţie comună angajaţii E.ON din întreaga lume îşi asumă propria contribuţie la configurarea zilei de mâine.
    Ca parte a grupului E.ON, unul dintre cei mai mari jucători internaţionali pe piaţa de energie, suntem una dintre companiile de top care se concentrează pe distribuţia şi furnizarea de energie, crearea de soluţii inovative pentru clienți şi promovarea surselor regenerabile de energie.
    Prin aceste trei direcţii de acţiune, suntem pregătiţi pentru schimbările pe care le va aduce viitorul.
    Pe lângă joburile exclusiv tehnice din domeniul energiei electrice şi gazului natural cu care suntem asociați în mod tradițional (ingineri, electricieni, instalatori), există o mare varietate de poziții pentru care recrutăm: Vânzări, Financiar, Resurse Umane, Audit, Transformare Digitală, Inovare, Customer Experience, Software Development și altele.
    Poţi afla mai multe despre echipa E.ON şi oportunităţile de joburi, de pe website şi paginile de LinkedIn şi Facebook.


    Cerinte

    Educaţie necesară: studii superioare sau studii medii, studii finalizate;

    Experienţă practică necesară: minim 2-3 ani în domeniu;

    Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţia privind furnizarea de energie electrică şi gaze naturale, legislaţia privind procedura insolvenţei; Legea nr. 277/2009, privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 173/2008 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei şi pentru modificarea lit. c) a art. 6 din Legea nr. 146/1997 privind taxele judiciare de timbru;

    Cunoştinţe IT: utilizator SAP IS-U, utilizator uzual al MS Office;

    Altele: abilităţi analitice și contabile foarte bune; nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă; disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; abilităţi de prezentare, comunicare.

    Responsabilitati

    ·Asigură suportul necesar pentru îndeplinirea atribuţiilor compartimentului în activitatea de încasare, colectare debite şi urmărire a creanţelor;
    ·Iniţiază şi operează circuite de compensare, ca modalitate de decontare cu terţii;
    ·Iniţiază procesul de notificare a debitelor restante pentru toate companiile client;
    ·Iniţiază procesul de deconectare pentru neplată;
    ·Selectează portofoliile în vederea externalizării creanţelor pentru recuperare pe cale amiabilă şi legală;
    ·Cooperează cu companiile client – furnizare, distribuţie și servicii pentru scrisorile de notificare şi somare.

    Alte informatii

    Ce oferim

    ·Pachet salarial atractiv;
    ·Bonus de performanţă;
    ·Tichete de masă;
    ·Asigurare privată de sănătate;
    ·Pensie facultativă;
    ·Prima de vacanţă.