Analist Suport Management Creanţe

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile E.ON Romania active.


Vezi toate job-urile Analist Suport Management Creanţe active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: E.ON Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 25.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    WE has no limits

    E.ON este mai mult decât oportunitatea de a adăuga în CV-ul personal un angajator din top global Fortune 500 şi de premizele unei cariere solide, pline de beneficii. Este despre apartenenţa la o comunitate energică de colegi cu istorie şi experienţe în industrii diverse, care au în comun forţa, spiritul social, privirea înainte, şi mai ales – faptul că te poti baza pe ei.

    Cerinte

    Educaţie necesară: studii superioare sau studii medii, studii finalizate;

    Experienţă practică necesară: minim 2-3 ani în domeniu;

    Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţia privind furnizarea de energie electrică şi gaze naturale, legislaţia privind procedura insolvenţei; Legea nr. 277/2009, privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 173/2008 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei şi pentru modificarea lit. c) a art. 6 din Legea nr. 146/1997 privind taxele judiciare de timbru;

    Cunoştinţe IT: utilizator SAP IS-U, utilizator uzual al MS Office;

    Altele: abilităţi analitice și contabile foarte bune; nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă; disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; abilităţi de prezentare, comunicare.

    Responsabilitati

    ·Asigură suportul necesar pentru îndeplinirea atribuţiilor compartimentului în activitatea de încasare, colectare debite şi urmărire a creanţelor;
    ·Iniţiază şi operează circuite de compensare, ca modalitate de decontare cu terţii;
    ·Iniţiază procesul de notificare a debitelor restante pentru toate companiile client;
    ·Iniţiază procesul de deconectare pentru neplată;
    ·Selectează portofoliile în vederea externalizării creanţelor pentru recuperare pe cale amiabilă şi legală;
    ·Cooperează cu companiile client – furnizare, distribuţie și servicii pentru scrisorile de notificare şi somare.

    Alte informatii

    Ce oferim

    ·Pachet salarial atractiv;
    ·Bonus de performanţă;
    ·Tichete de masă;
    ·Asigurare privată de sănătate;
    ·Pensie facultativă;
    ·Prima de vacanţă.