Head Debt Collection

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Banci
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    Excon Consultanta, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Head Debt Collection pentru clientul sau, o companie care activeaza in domeniul bancar.

    - Studii superioare finalizate in domeniul economic;
    - Cunostinte foarte bune de limba engleza scris si vorbit;
    - Cunostinte PC - nivel mediu: (MS Office: Excel, Access, Word);
    - Foarte bune abilități analitice, interpersonale si de negociere;
    - Constituie un avantaj experienta in Retail Banking (finantari persoane fizice).

    Responsabilitati

    - Organizarea si dezvoltarea echipei de Recuperare Creante;
    - Managementul echipei din subordine prin dezvoltarea de programe de motivare si instruire;
    - Monitorizarea si controlul fluxului de creante;
    - Imbunatatirea proceselor de colectare ale debitelor;
    - Inregistrarea reclasificarii creditelor in categoriile curent, restant, depreciat, reclasificarea angajamentelor extrabilantiere, ajustarilor IFRS pentru deprecierea creantelor acordate clientelei si a ajustarilor prudentiale de valoare;
    - Responsabilitate fata de atingerea obiectivelor de calitate si cantitate (KPI);
    - Intocmirea de raportari lunare referitoare la activitatea desfasurata.

    Alte informatii

    Beneficii
    - Contract de munca pe perioada nedeterminata;
    - Training in house;
    - Masina de serviciu;
    - Recompensarea rezultatelor profesionale prin doua modalitati de bonusare.