Analist calitatea datelor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Analist calitatea datelor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Analist calitatea datelor pentru clientul sau, o companie din domeniul Retail.

    - Studii superioare finalizate;
    - Cunostinte de limba engleza mediu-avansat;
    - Cunostinte operare PC;
    - Abilitati de comunicare si atentie la detalii;
    - Orientare catre clienti, capacitate de decizie si de rezolvare a situatiilor limita;
    - Abilități de corectitudine în tehnoredactare.

    Responsabilitati

    - Evaluarea apelurilor pe baza Call script-ului si a formularului de Call Monitoring in scopul oferirii feed-back-ului catre ofiterii Call Center;
    - La inceputul lunii, oferirea unui feedback catre toti agentii cu evolutia acestora (cel mai bun angajat din punct de vedere calitativ, cea mai buna echipa);
    - Realizarea si transmiterea e-mail-uri de reamintire/instruire a membrilor departamentului, inclusiv a proceduri de lucru si aplicatiile necesare;
    - Pregatirea rapoartelor de analiza lunare cu privire la evolutia/involutia ofiterilor de Call Center in ceea ce priveste calitatea apelurilor;
    - Identificarea erorilor/problemelor in procesele evaluate si raportarea coordonatorului, impreuna cu propuneri de imbunatatire;
    - Verificarea in fiecare zi a modul de lucru pentru fiecare agent nou;
    - Urmarirea evolutiei/involutiei ofiterilor din portofoliul desemnat la fiecare inceput de luna si emiterea unui punct de vedere in privinta prelungirii sau nu a contractelor de munca.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Asigurare de sanatate la o clinica privata;
    - Pachet salarial motivant;
    - Bonuri de masa;
    - Training de specialitate;
    - Abonament la sala sportiva.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (32)