Agent call center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Wirecard Romania active.Vezi toate job-urile Agent call center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Wirecard Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.01.2019 |
Remote work: | On-site |
Wirecard Romania construiește soluții complete de fidelizare pentru zona de retail și banking, oferă servicii care îndeplinesc cele mai înalte standarde de securitate, bazate pe o tehnologie revoluționară. Soluțiile personalizate sunt oferite practic pentru orice industrie și cerere, indiferent de mărimea companiei, iar portofoliul se extinde constant cu soluții inovatoare de tip white label pentru acces și plăți mobile, online și offline.
Cerinte
– cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office – Word, Excel, E-mail);
– calm şi stăpânire de sine, atenţie la detalii, atenţie distributivă;
– persoana responsabilă, amabilă, cu spirit de echipă şi bune abilităţi de comunicare;
– cunostinţe medii/ avansate de limba engleză; cunoasterea unei alte limbi straine reprezinta un plus;
Descrierea postului:
– preluarea apelurilor telefonice ale clienţilor (posesori de carduri şi reprezentanţi ai instituţiilor-client) şi soluţionarea problemelor semnalate de aceştia privind cardurile şi tranzacţiile aferente, ATM, etc, prin furnizarea de informaţii şi suport tehnic permanent;
– oferirea de informaţii corecte şi actualizate clienţilor;
– înregistrarea tuturor apelurilor în aplicaţia dedicată;
– monitorizarea diferitelor interfeţe din sistem;
– procesare fişiere respectând SLA;
– preluare şi transmitere sesizări/informări via e-mail;
– înregistrarea reclamaţiilor din partea clienţilor şi rezolvarea acestora la nivelul lor de competenţă sau escaladarea sesizărilor şi urmărirea procesului până la finalizarea acestora;
Ce oferim :
- Un mediu de lucru modern si placut
- Program in ture :7:00 -15:00 / 15:00 -22:00/ 22:00- 7:00( L-D) sau 8:00-16:00/13:00 -21:00 ( L-S)
- Pachet salarial : 1800 lei net + tichete de masa + asigurare medicala privata
- Seriozitate si respect
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Call Center BUCURESTI, | |
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator Call Center - Editura de carte - Sector 1 BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (150) |
Raporteaza eroarea la