Analist Raportare in Targu Mures

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile E.ON Romania active.


Vezi toate job-urile Analist Raportare in Targu Mures active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: E.ON Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • IT Software
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Cluj Napoca
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 13.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    OAMENII DIN E.ON

    O viaţă mai bună pentru oameni - acesta este motto-ul celor care lucrează la E.ON.
    Dintre cei peste 40.000 de angajaţi E.ON la nivel global, peste 5.500 lucrează în România iar mediul de lucru este o expresie a valorilor noastre, cu care ne mândrim. Pe această fundaţie comună angajaţii E.ON din întreaga lume îşi asumă propria contribuţie la configurarea zilei de mâine.
    Ca parte a grupului E.ON, unul dintre cei mai mari jucători internaţionali pe piaţa de energie, suntem una dintre companiile de top care se concentrează pe distribuţia şi furnizarea de energie, crearea de soluţii inovative pentru clienți şi promovarea surselor regenerabile de energie.
    Prin aceste trei direcţii de acţiune, suntem pregătiţi pentru schimbările pe care le va aduce viitorul.
    Pe lângă joburile exclusiv tehnice din domeniul energiei electrice şi gazului natural cu care suntem asociați în mod tradițional (ingineri, electricieni, instalatori), există o mare varietate de poziții pentru care recrutăm: Vânzări, Financiar, Resurse Umane, Audit, Transformare Digitală, Inovare, Customer Experience, Software Development și altele.
    Poţi afla mai multe despre echipa E.ON şi oportunităţile de joburi, de pe website şi paginile de LinkedIn şi Facebook.


    Cerinte

    ·Studii superioare în Economie/Informatică/Inginerie;
    ·Minim 2 ani într-o poziţie similară sau cu experienţă demonstrabilă a practicilor şi principiilor de management date;
    ·Expertiză tehnică în modelarea de date, design-ul şi dezvoltarea bazelor de date, extragerea datelor şi tehnici de segmentare;
    ·Cunoștințe de modelare şi analiza date - utilizarea instrumentelor de interogare baze de date (ex. SQL);
    ·Utilizarea Power BI, SAS, R şi a sistemelor de tip CRM reprezintă avantaj;
    ·Limba engleză nivel avansat;
    ·MS Office (MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, MS Word, MS Access);
    ·Gândire strategică, inovativă şi flexibilă;
    ·Abilităţi de analiză inductivă şi deductivă;
    ·Inițiativă şi perseverenţă;
    ·Abilitatea de a lucra independent;
    ·Abilități excelente de comunicare, de prezentare şi de documentare (pregătire documentații ex. specificații tehnice, prezentare functionalităţi).

    Responsabilitati

    ·Efectuează analize de date complexe pentru a oferi suport companiei în dezvoltarea de produse și servicii noi și în implementarea proiectelor strategice de îmbunătățire a performanței interne, dar şi în evaluarea calității datelor - identifică problemele prin interpretarea datelor şi recomandă soluții de îmbunătăţire;
    ·Interpretează datele, face rezumate ale constatărilor, observații şi le transmite sub formă de prezentări/rapoarte;
    ·Integrează şi relaționează datele din diferite sisteme IT;
    ·Transformă cerințele de date, atât interne cât şi externe, într-un produs utilizabil cu rezultate acționabile care folosesc cele mai credibile şi eficiente surse de date;
    ·Utilizează aplicații, soft-uri şi surse de date variate pentru a produce rapoarte standard sau ad-hoc;
    ·Utilizează strategii de colectare şi modelare de date în scopul obţinerii relevanţei în raportare.

    Alte informatii

    Ce oferim

    ·Pachet salarial atractiv;
    ·Bonus de performanţă;
    ·Tichete de masă;
    ·Asigurare privată de sănătate;
    ·Pensie facultativă;
    ·Prima de vacanţă.