ANALIST CALL CENTER INBOUND
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Advalia Services active.Vezi toate job-urile ANALIST CALL CENTER INBOUND active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Advalia Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.12.2019 |
Remote work: | On-site |
Candidatul ideal este o persoana cu :
- Capacitate de analiza si sinteza, disponibilitate de a intelege nevoile clientului si a oferi solutii optime,
- Persuasiune,
- Cunostinte medii de Microsoft Office sau orice alt program similar (xls., word, ppt),
- Abilitati de comunicare verbala si scrisa,
- Inteligenta numerica si verbala,
- Abilitati de rezolvare a problemelor,
- Atentie distributiva si concentrata, spirit organizatoric,
- Spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client,
- Capacitatea de a dezvolta relatii de lucru eficiente cu colegii,
- Rezistenta la stres si activitati repetitive.
Descrierea jobului
Echipa de Inbound telefonic (apeluri primite) se ocupa de gestionarea apelurilor primite de la clientii Enel:
- Vei oferi informatiile soicitate in mod corect, in conformitate cu politicile si procedurile companiei,
- Vei inregistra in sistem solicitarile clientilor,
- Vei transmite catre ariile de competenta specifice solicitarile inregistrate pentru a fi rezolvate.
- Contract de munca pe perioada nedeterminata si cursuri de formare profesionala cu traineri de specialitate,
- Salariu motivant, tichete de masa, bonusuri, decont transport;
- Oportunitati reale de avansare pe pozitii de Middle Management,
- Orar flexibil, in ture, 5 zile pe saptamana, de luni pana vineri,
- Mediu de lucru placut.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Analist Call Center - perioada determinata Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (116) |
Raporteaza eroarea la