ANALIST CALL CENTER INBOUND

Angajator: Advalia Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2018

    Candidatul ideal este o persoana cu :

    • Capacitate de analiza si sinteza, disponibilitate de a intelege nevoile clientului si a oferi solutii optime,
    • Persuasiune,
    • Cunostinte medii de Microsoft Office sau orice alt program similar (xls., word, ppt),
    • Abilitati de comunicare verbala si scrisa,
    • Inteligenta numerica si verbala,
    • Abilitati de rezolvare a problemelor,
    • Atentie distributiva si concentrata, spirit organizatoric,
    • Spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client,
    • Capacitatea de a dezvolta relatii de lucru eficiente cu colegii,
    • Rezistenta la stres si activitati repetitive.​​

     

    Descrierea jobului

    Echipa de Inbound telefonic (apeluri primite) se ocupa de gestionarea apelurilor primite de la clientii Enel:

    • Vei oferi informatiile soicitate in mod corect, in conformitate cu politicile si procedurile companiei,
    • Vei inregistra in sistem solicitarile clientilor,
    • Vei transmite catre ariile de competenta specifice solicitarile inregistrate pentru a fi rezolvate.
    Ce vei primi:
    • Contract de munca pe perioada nedeterminata si cursuri de formare profesionala cu traineri de specialitate,
    • Salariu motivant, tichete de masa, bonusuri, decont transport;
    • Oportunitati reale de avansare pe pozitii de Middle Management,
    • Orar flexibil, in ture, 5 zile pe saptamana, de luni pana vineri,
    • Mediu de lucru placut.
    Locatie moderna situata in zona Piata Romana, langa Facultatea de Limbi straine