Financial accountant

Employer: Adecco Romania
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 17.11.2018
    Short company description

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Requirements

    A two-year college degree in Accounting or 2 years of similar experience;
    English (fluent, verbally and written);
    Proven proficiency in use of MS Office – Word, Excel;
    Financial-accounting knowledge (payment orders, Invoices, bank accounts receivable, receipts);
    Good analytical and problem-solving skills and keen attention to detail;
    Promptness and efficiency in performing the work;

    Responsibilities

    Registers the payment orders in the online banking system (payments for external and internal suppliers, budget payment orders and other payments) at the request of the Finance Manager (FM);
    Prepares the documents needed to withdraw domestic/foreign currency in cash;
    Checks on a regular basis the accuracy of IBAN accounts registered for all beneficiaries in the online banking system;
    Fills in data in specific accounting registers - Current Operations Register and Inventory Register (registru jurnal & registru inventar);
    Checks daily all the received/paid amounts and allocates them accordingly;
    Checks the outstanding amount for AR to be in line with the credit limits agreed;
    Checks on a regular basis that the credit limits agreed are correctly registered in the system;
    Keeps in touch with bank, customers and other departments for duties incumbent;
    Receives and checks the accounting documents received from other departments;
    Checks the accuracy of the legal requirements for the expense claims, and drafts these expense claims for the General Manager (GM) only;
    Prepares the account statements for both AR and AP and makes account adjustments according to the balances confirmation received- at least once a year;
    Writes and records the petty-cash in accordance with the law;
    Checks monthly the purchase and sells records, and reports the discrepancies to the FM;
    Participates in the annual inventory and audit;
    Fulfils other tasks set by FM or GM in accordance with the nature of the job;