Specialist Suport Parteneri cu Germana si Engleza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport Parteneri cu Germana si Engleza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Specialistul suport parteneri gestionează relaţiile administrative cu partenerii de service şi procesele administrative ale companiei, susţine operatiunile, oferă asistenţă pentru proiectele în derulare în sfera sa de responsabilitate, menţine evidenţele şi alte date sau documente aferente.

    Cerinte:

    Intre 1 ani şi 3 ani experienţă într-o poziţie simila
    Studii economice/comerciale/tehnice
    Nivel avansat de germana si engleza
    Abilităţi de comunicare foarte bune
    Orientare către client
    Abilităţi de organizare si de lucru în conditii de stres

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Gestionează in intregime procesul in diferite regiuni si tari si reprezintă principalul contact pentru partenerii de service ai companiei
    Asistă partenerii de Service in cadrul operaţiunilor financiare şi logistice si este responsabil cu adresarea tuturor problemelor referitoare la funcţionalitatea procesului
    Este responsabil pentru excelenta operaţională si satisfacerea nevoilor clientului
    Caută informaţii relevante, analizeaza, colecteaza date pentru rapoarte si administreaza procesele de lucru, urmand indicaţiile managerului, precum ai alte proceduri administrative stabilite
    Asigura asistenta si training pentru partenerii de service in utilizarea instrumentelor electronice puse la dispoziţie de companie pentru ca partenerii sa-si poata desfasura activitatea în conditii optime
    Este primul punct de contact pentru rezolvarea situaţiilor apărute în ultilizarea aplicaţiilor companiei de catre parteneri
    Răspunde in timp, corect ai complet la solicitarile legate de procesul de logistica
    Urmareste pana la rezolvarea finala toate cererile primite pe e-mail, telefon sau mijloace electronice si oferă clientului in permanenta informatii legate de stadiul în care se afla cererile sale.

    Beneficii
    Pachet salarial motivant
    Training in-house
    Alte beneficii: tichete de masa, decontare transport, asigurare medicala privata

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (295)