Customer Support with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mentor's Search active.


Vezi toate job-urile Customer Support with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Mentor's Search
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.

    Cerinte

    • Foarte bune aptitudini de comunicare in limba franceza – minim nivel B2 (interactiunea cu profesionistii din domeniul sanatatii si nativi francezi);
    • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj);
    • Rigurozitate, rapiditate si usurinta in lucrul cu instrumentele informatice (Word, Excel);
    • Foarte bune abilitati de ascultare si orientare catre client;
    • Cunostintele tehnice constituie un avantaj (sistemele standard cu operare – Windows.);
    Profilul cautat:
    • Competente de comunicare;
    • Asertivitate;
    • Atentie la detalii;
    • Flexibilitate si capacitate de intelegere;
    • Proactivitate;
    • Respectarea politicilor si practicilor organizationale;

    Responsabilitati


    • Preluarea de apeluri primite si identificarea referintelor apelantului in baza de date;
    • Identificarea completa si corecta a informatiilor si situatiilor exprimate de interlocutori in apel, precum si a documentelor justificative necesare;
    • Furnizarea de raspunsuri clare, dupa verificarea prealabila a surselor de informatii existente, asigurarea unui serviciu de calitate in timp util de procesare si asigurarea trasabilitatii cererilor procesate in baza de date;
    • Oferirea de suport profesionistilor din domeniul sanatatii si gestionarea incidentelor si cererilor enumerate si cunoscute;
    • Realizarea esacaladarilor in procedura pentru a rezolva solicitarile sau anomaliile si ghidarea clientului, daca este necesar, la serviciul corespunzator;
    • Analizarea solicitarii sau tichetului pana la solutionarea lor in conformitate cu procedurile definite;
    • Solicitarea de ajutor de la superior in cazul in care sunt intampinate probleme operationale

    Alte informatii

    Fondata in 1969, Cegedim este o companie inovatoare care ofera tehnologii si servicii.
    Cegedim ofera servicii, instrumente IT, software specializat, servicii de gestionare a fluxului si baze de date. Ofertele sale vizeaza in specialist profesionistii din domeniul sanatatii, laboratoarele farmaceutice si companiile de asigurari.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (262)