Manager de Proiect IT - BCR Pensii

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Ne vei cuceri cu următorul profil:
    • studii superioare in domeniul informatica/IT;
    • vechime in managementul proiectelor de IT minim 3 ani experienta;
    • experienta tehnica in managementul si administrarea de Infrastructura IT (server, cluster, networking, virtualizare, VPN, security);
    • cunoasterea metodologiile de Project Management (certificarea reprezinta un avantaj);
    • experienta anterioara in coordonarea de proiecte de IT folosind tehnologii de servere si retea,managementul de proiecte
    • cunostinte avansate limbaje de programare si baze de date;
    • limba engleza nivel avansat – conditie obligatorie

    Te vor ajuta:
    • bune cunostinte si deprinderi de operare computer, administrare retele, configurare si depanare hardware;
    • cunoastere foarte buna a infrastructurii IT si a tehnologiilor din domeniu (server, cluster, networking);
    • capacitate organizatorica;
    • gandire stategica, foarte buna capacitate de organizare si coordonare a activitatiiatenția pentru detalii și tenacitatea;
    • abilitatile de negociere si comunicare;
    • spiritul organizatoric, atentia distributiva si spiritul de observatie;
    • capacitatea de relationare cu alte persoane si capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;
    • capacitatea de comunicare si gandire logica;

    Vei avea liber la:
    • Inițiativă și organizare
    • Gândire analitică și corectitudine
    • Comunicare și obiectivitate

    Responsabilitati

    Iată ce vei face:
    • Gestionezi cerintele proiectelor si te documentezi in privinta acestora;
    • Asiguri o comunicare clara si eficienta cu toti factorii implicati in proiecte dar si cu beneficiarii proiectelor;
    • Anticipezi, identifici, evaluezi si gestionezi riscurile fiecarui proiect pentru a asigura succesul acestuia;
    • Definesti aspectele tehnice ale proiectelor conform cerintelor si infrastructurii curente;
    • Planifici in mod detaliat implementarea fiecarui proiect;
    • Intocmesti documentatia tehnica a proiectului;
    • Participi la definirea bugetelor in cadrul proiectelor si urmaresti gestionarea acestora;
    • Coordonezi echipele alocate proiectelor, asiguri suportul si consultanta pentru atingerea obiectivelor stabilite in termenele agreeate;
    • Monitorizezi si animezi activitatea echipei in timp real, urmaresti progresul atins fata de obiectivele propuse, intocmesti rapoarte periodice pe care le transmiti superiorului ierarhic, proprietarului de proiect si echipelor implicate;
    • Formezi echipele de suport si administrare pentru noile tehnologii implementate;
    • Mentii relatia cu partenerii externi implicati in proiecte;
    • Asiguri expertiza tehnica si suport de nivel 2 si 3 (daca va fi necesar) pentru tehnologiile implementate;

    Alte informatii

    Experimenteaza un job altfel alaturi de o echipa autentica, pasionata si motivata. Vino alaturi de noi, alege sa crezi!