Specialist Back Office - Workout

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Back Office - Workout active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Ce te recomanda:
    • studii superioare economice;
    • experienta de cel putin 1 an in domeniul bancar;
    • cunoasterea reglementarilor legale din domeniul bancar;
    • cunoasterea procedurilor de lucru si fluxurilor operationale specifice banking-ului;
    • cunostinte despre tehnicile de comunicare si negociere;
    • cunostinte despre piata bancara;
    • limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    • gestioneazi primirea si transmiterea corespondentei departamentelor workout;
    • gestioneazi fluxul de documente, atat electronic cat si pe suport hartie al clientilor workout;
    • asiguri organizarea corespunzatoare si pastrarea documentelor pana la finalizarea transferului catre terti;
    • identifici masurile de imbunatatire a activitatii realizate;
    • participi la definirea, analiza si testarea cerintelor de modificare a aplicatiilor informatice.

    Alte informatii

    Ce iti oferim:
    • oportunitatea de a te devolta intr-una din cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    • salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv;
    • sansa de a lucra alaturi de specialisti de top in proiecte complexe;
    • o echipa dinamica alaturi de care iti poti maximiza potentialul.

    Tu vii cu potentialul, noi venim cu oportunitati pentru tine.
    Vino sa ne cunosti si poti face parte din echipa noastra!

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (94)