Economist - locatia Jilava

Angajator: Industrial Access
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 18.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Industrial Access SA Romania  este cea mai mare companie de  inchirieri utilaje pentru acces si lucru la inaltime,  din zona Balcanilor, cu o istorie de doar 9 ani de crestere rapida, de la o mica  firma antreprenoriala la cea mai dezvoltata retea de depozite de echipamente pentru acces si lucru la inaltime din Romania ( de asemenea avem 2 subsidiare in Bulgaria si Moldova). 

    Cerinte

    -Absolvent/a studii superioare – profil economic, specialitatea contabilitate şi informatica de gestiune sau Finante- banci;
    -Minim 3 ani experienţă profesională de specialitate,
    -Cunoştinţe aprofundate de contabilitate
    -Cunoasterea legislatiei in vigoare care reglementeaza activitatea financiar-contabila;
    -Cunostinte limbi straine: engleza: scris, vorbit
    -Cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point), programe de contabilitate (ERP, Charisma constituie un avantaj).
    -Capacitate de înţelegere şi aplicare în practică a reglementărilor şi legislaţiei financiar-contabile şi de fiscalitate;

    Responsabilitati

     Inregistrarea facturilor interne/externe de achizitii materiale consumabile, materii prime, marfuri, obiecte de inventar;
     Inregistrarea facturilor interne de servicii diverse
     Inregistrarea intrarilor si iesirilor de stocuri (bonuri de consum, prin vanzari, dare in folosinta, transferuri sau casari, dupa caz);
     Verifica evidenta analitica, cantitativ-valorica a obiectelor de inventar, pe fiecare utilizator in parte;
     Validarea balantei analitice de stocuri pe gestiuni si pe categorii de stocuri si se asigura de concordanta cu soldurile conturilor analitice corespunzatoare (302, 303, 371, 322)
     Tine evidenta analitica a furnizorilor de stocuri, asigurand reconcilierea periodica a soldurilor pentru fiecare furnizor;
     Tine evidenta analitica a avansurilor de materiale, pe furnizori si urmareste stingerea corecta a acestora;
     Asigura relatia cu institutiile bancare in ceea ce priveste activitatea de Retail (Credit Europe Bank), administrarea platformei on-line
     Opereaza la zi tranzactiile derulate prin conturile bancare deschise de societate, in lei, privind activitatea de Retail
     Verificarea zilnica a registrului de casa aferent punctelor de lucru Retail .
     Verificare zilnica a tranzactiilor pe fiecare punct de lucru, conform procedurii agreate Smart- Charisma
     Verificare lunara a conturilor 5125 (incasari neconfirmate in banca), 462 (garantii Retail nerestituite)
     Asigura clarificarea sumelor incasate fara corespondent si emite facturi fiscale/ proforme , dupa situatie.
     Inregistreaza deconturile de cheltuieli si ordinele de deplasare depuse de angajatii societatii conform procedurii interne si monografiilor contabile;
     Intocmirea de rapoarte periodice, elaborarea de analize si rapoarte financiare, declaraţii,

    Alte informatii

    - Persoana responsabila,organizata, motivata si serioasa, comunicativa, cu spirit de echipa, disciplinata
    - Orientare catre obtinere de rezultate, cu initiativa
    - Abilitati de comunicare;
    - Rezistenta la efort si stres;
    - Corectitudine si loialitate fata de societate, adaptabilitate si flexibilitate;