Dispecer

Angajator: Niko Group Com
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    With an international experience of 20 years, WINBET became shortly the most successful chain of gaming clubs in Eastern and Central Europe. We are present in Bulgaria, Serbia, Croatia, Georgia, Belarus, Tanzania and Romania.

    Cerinte

    - Experienta profesionala: minimum 5 ani in activitatea de operator dispecer, video/monitorizare;

    - Educatie: studii medii profil tehnic /studii post liceale/ studii superioare constituie avantaj;

    - Curs operator dispecer/agent de paza/inspector securitate;

    - Alte cursuri in domeniul securitatii constituie avantaj;

    - Limbi straine: Engleza, nivel mediu/avansat;

    - Experienta in utilizarea de echipamente si sisteme tehnice de supraveghere,
    experienta in intocmirea de rapoarte sintetice;

    - Abilitati IT (Windows 10, MSWord, Excel, Outlook, PowerPoint etc.) nivel mediu/avansat;

    - Cunoasterea principiilor programelor software specializate pentru supraveghere si monitorizari;

    Aptitudini de organizare si planificare;

    - Capacitatea de a coordona, de a stabili prioritati, de a identifica si rezolva probleme;

    - Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele;

    - Abilitati de relationare interpersonala.

    Responsabilitati

    Sa isi insuseasca procedurile Centrului de Supraveghere Video si Monitorizare;

    - Sa verifice si sa supravegheze in permanenta toate echipamentele Centrului de Supraveghere si Monitorizare, pentru a se asigura ca acestea functioneaza corect, in parametri normali;

    - Sa actioneze operativ la receptionarea evenimentelor;

    - Sa cunoasca in permanenta consemnele de la locatiile de gaming si modul de actiune, in cazul producerii de evenimente deosebite, stabilit prin procedurile Centrului de Supraveghere Video si Monitorizare;

    - Sa tina legatura cu reprezentantii firmelor partenere de service, carora sa le transmita operativ toate defectiunile tehnice aparute in sistem, in scopul remedierii lor in cel mai scurt timp;

    - Raspunde de consemnarea si gestionarea evenimentelor si raportarea acestora catre Managerul de Securitate;

    - Urmareste raportarea intrarii/iesirii agentilor in posturi, luand masuri de rezolvare operativa a oricaror disfunctii aparute;

    - Primeste rapoarte/cereri/informatii de la locatiile de gaming, scrise sau verbale, dupa caz, consemnandu-le in registrul special destinat;

    - Raspunde de rezolvarea tuturor problemelor aparute in locatiile de gaming, in limita competentei functiei, iar pentru problemele care ii depasesc competenta se adreseaza Managerului de Securitate;

    - Cunoaste temeinic procedurile privind modul de actiune in diferite situatii prevazute in planurile de paza ale locatiilor de gaming;

    - Executa si alte activitati ce-i revin din dispozitiile Managerului de Securitate – vizualizare inregistrari, intocmire rapoarte, extragere si salvare imagini video etc.;

    - Urmareste sa asigure rezolvarea/inchiderea/raportarea in termenele stabilite a tuturor problemelor aparute sau in curs de rezolvare, si informeaza in permanenta Managerul de Securitate cu privire la modul de rezolvare a acestora;

    - Tine permanent legatura in cazul producerii unor evenimente deosebite cu organele abilitate, respectiv politia, jandarmeria, pompierii, salvarea, pentru interventia acestora la locul faptei;