Financial Controller

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Financial Controller active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.11.2018
    Remote work: On-site

    Responsabilitati:
    • Colaboreaza cu celelalte departamente pentru indeplinirea sarcinilor specifice activitatii de controlling delegate de catre managerul direct, asigurandu-se de finalizarea lor;
    • Verifica permanent inregistrarile contabile si depisteaza deviatiile gasind solutii pentru prevenirea aparitiei acestora in viitor;
    • Realizeaza balanta de venituri;
    • Analizeaza permanent bugetul planificat vs cheltuit si depisteaza din timp deviatiile;
    • Contribuie la stabilirea preturilor;
    • Centralizeaza bugetele de venituri si cheltuieli furnizate de Directiile ENGIE Servicii SRL;
    • Realizeaza sinteze si rapoarte specifice activitatii desfasurate;
    • Realizeaza raportarile globale interne si raportari globale externe catre Grupul de companii ENGIE Romania;
    • Intocmeste Anexa facturii aferente serviciilor executate pentru clientii tip extraSAP si urmarirea incasarii acestor facturi conform contractelor;
    • Monitorizeaza activitatea de gestiune a stocurilor de materiale si propune mijloace de control a gestiunii stocurilor;
    • Actualizare si urmareste contractele intercompanie;
    • Coopereaza si ofera informatiile corecte si relevante necesare la constituirea diferitelor proiecte si a estimarilor cerute de managerul direct sau de echipa de controlling a ENGIE Romania;
    • Se asigura de utilitatea, coerenta si exhaustivitatea rapoartelor realizate;
    • Efectueaza analize financiare ale rezultatelor reale in comparatie cu bugetele planificate.

    Cerinte:
    • Studii superioare economice;
    • Experienta de minimum 1 an pe o pozitie similara;
    • Cunostinte operare PC (Excel, Word, Power Point);
    • Demonstreaza raspundere pentru actiuni si rezultate;
    • Atitudine proactiva in rezolvarea problemelor;
    • Planificarea si prioritizarea activitatilor;
    • Abilitati de comunicare verbala si scrisa;
    • Capacitatea de a lucra in echipa;
    • Determinare si responsabilitate;
    • Adaptarea la schimbare;
    • Orientare spre rezultate;
    • Orientarea spre client;
    • Etica.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Hybrid

    Aplica fara CV
    9500 - 10000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (176)