Analist studii de piata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Analist studii de piata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:

    Ai ca studii si experienta:
    • studiile superioare de marketing sau experienta intr-o companie de sondare a opiniei publice/analiza de piata reprezinta un avantaj;
    • cunostinte informatice: Excel, Power Point

    Si stapanesti engleza la un nivel avansat /mediu.

    Nu in ultimul rand, este important sa detii:
    • capacitate de analiza si sinteza;
    • atentie la detalii si calitate;
    • abilitati de comunicare
    • gandire logica si spontaneitate;
    • capacitatea de adaptare la interlocutori cu tipologii diferite

    Responsabilitati

    Va trebui sa asiguri suport pentru echipa de marketing prin:
    • realizarea de interviuri telefonice in baza unui chestionar cu intrebari prestabilite, temele de discutie – produse si servicii bancare.
    • introducerea in sistem, in mod acurat, a raspunsurilor primite de la respondenti;
    • optional prelucrarea, analiza si redactarea rapoartelor de cercetare


    Nimic complicat, insa plin de raspundere si motivatie pentru banca si echipa din care vei face parte!

    Alte informatii

    BRD este o banca de forta, cu o traditie de peste 90 de ani in Romania, unul dintre marii finantatori ai IMM-urilor, precum si unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de corporate banking din Romania – lideri pe segmentul de credite sindicalizate la sfarsitul anului 2012.
    Prin cei 8800 de angajati in 840 de unitati in toata tara, suntem alaturi de clientii nostri, fie ei tineri, seniori, salariati sau profesiuni liberale si companii, astfel incat impreuna cu noi sa-si realizeze planurile si proiectele de viitor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (50)