Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Functionar administrativ
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Grawe Romania Asigurare active.Vezi toate job-urile Functionar administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Grawe Romania Asigurare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2018 |
Remote work: | On-site |
Grawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională.
Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie.
Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora.
Vino și tu în echipa noastră! Fă un pas înainte în cariera ta, profesează într-un mediu de lucru dinamic și competitiv și vei avea ocazia să lucrezi alături de o echipă pasionată.
Adresa:
Str. Vulturilor nr. 98A, sector 3, Bucureşti
Căutam un nou coleg pentru postul de Funcționar administrativ, care să corespundă următoarelor cerinţe:
- Absolvent de studii liceale;
- Permis de conducere – B;
- Cunostinte MS Office – nivel mediu;
- Persoană serioasă, responsabilă, atentă la detalii, ordonată, şi meticuloasă;
- Experienţa în arhivare/domeniul administrativ, prezintă un avantaj;
- Dexteritate şi rezistenţă fizică;
Responsabilităţi:
- Deplasare la diverse autorităţi în vederea depunerii/ridicării documentelor necesare;
- Trimiteri poștale, inclusiv colete;
- Verificarea şi intervenția cu promptitudine pentru rezolvarea diverselor problemelor administrative apărute în spaţiile utilizate de Grawe;
- Amenajarea spaţiilor Grawe (cu mobilier şi altele asemenea necesare);
- Arhivarea/scanarea documentelor în conformitate cu cerințele interne;
- Întreținerea autovehiculelor;
- Realizarea inventarelor;
- Alte activităţi specifice departamentului (aprovizionare cu apa, aprovizionare cu materiale de curățenie etc.).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Coordonator Departament Administrativ Aplica fara CV | |
Angajăm Administrative Event Coordinator Aplica fara CV | |
Administrative Event Coordinator – Part time Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (47) |
Raporteaza eroarea la