Junior Business Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Junior Business Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Tu vii cu gândire logică și analitică, motivație ridicată de a-ți dezvolta cariera în raportare și analiză de business, atenție sporită la detalii și orientare către cifre, iar
    noi îți oferim oportunitatea de a te dezvolta frumos alături de echipa de Reporting&Controlling din București.



    Ne-ar plăcea să ai:
    - experiență de minim 1 an în lucru cu cifre (domeniul economic/ financiar/ audit/ contabilitate, etc.);
    - cunoștințe de limbă engleză/ franceză la nivel mediu (minimum B1);
    - cunoștințe de utilizare Excel (nivel începător-mediu);
    - studii în domeniul economic;
    - o bună capacitate de analiză și sinteză, gândire logică, pasiune pentru cifre.

    Responsabilitati

    În acest rol vei învăța să:
    - realizezi rapoarte de analiză economico-financiară care să asigure un management eficient al activităților din cadrul firmei (bugete, costuri, variații, etc.);
    - urmărești indicatori de performanță;
    - oferi suport managementului operațional în luarea deciziilor și măsurarea impactului acestora în activitatea diferitelor servicii, în setarea obiectivelor etc.

    Alte informatii

    Ce oferim:
    - Home office.
    - Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    - Acces la școala internațională de formare a companiei + training-uri/cursuri externe;
    - Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau internațional;
    - Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică și de succes.