Junior Business Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Junior Business Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Tu vii cu gândire logică și analitică, motivație ridicată de a-ți dezvolta cariera în raportare și analiză de business, atenție sporită la detalii și orientare către cifre, iar
    noi îți oferim oportunitatea de a te dezvolta frumos alături de echipa de Reporting&Controlling din București.



    Ne-ar plăcea să ai:
    - experiență de minim 1 an în lucru cu cifre (domeniul economic/ financiar/ audit/ contabilitate, etc.);
    - cunoștințe de limbă engleză/ franceză la nivel mediu (minimum B1);
    - cunoștințe de utilizare Excel (nivel începător-mediu);
    - studii în domeniul economic;
    - o bună capacitate de analiză și sinteză, gândire logică, pasiune pentru cifre.

    Responsabilitati

    În acest rol vei învăța să:
    - realizezi rapoarte de analiză economico-financiară care să asigure un management eficient al activităților din cadrul firmei (bugete, costuri, variații, etc.);
    - urmărești indicatori de performanță;
    - oferi suport managementului operațional în luarea deciziilor și măsurarea impactului acestora în activitatea diferitelor servicii, în setarea obiectivelor etc.

    Alte informatii

    Ce oferim:
    - Home office.
    - Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    - Acces la școala internațională de formare a companiei + training-uri/cursuri externe;
    - Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau internațional;
    - Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică și de succes.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (232)