Assistant Manager

Angajator: FreelancerIT
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    First and foremost we believe in the people on this site. We believe in those who want to develop and grow, both small companies and IT professionals and we know that we can create something beautiful together. We believe in their dreams, we believe in your dreams and we intend to prove the quality of the Romanian IT industry.

    Cerinte

    Cerinte

    Candidatul ideal
    ¬ Absolvent studii superioare specializate (psihologie/socio-umane/studii economice)
    ¬ Excelente abilitati de organizare, coordonare, evaluare, motivare;
    ¬ Persoana energica, obisnuita sa lucreze cu termene stranse si cu volume mari de activitate;
    ¬ Atentie concentrata si distributiva;
    ¬ Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor
    ¬ Capacitate deosebita de relationare interumana;
    ¬ Flexibilitate in gandire;
    ¬ Capacitate de a redacta rapoarte, de a sintetiza si clarifica situatii
    ¬ Persoana ordonata, analitica, pragmatica;
    ¬ Bune abilitati de operare Ms Office.


    Responsabilitati

    Atributii:

    - Indeplinirea activităţilor zilnice de secretariat;
    - Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
    -Efectuarea unor lucrări de specialitate: organizarea şi actualizarea unor situaţii, redactarea unor materiale de corespondenţă, păstrarea şi operarea în diverse registre de evidenţă;
    - Asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail
    - Asigurarea legăturilor telefonice în interiorul şi exteriorul organizaţiei.
    - Furnizarea de informaţii clienţilor în legătură cu activitatea şi programul organizaţiei;
    - Păstrarea evidenţei numelor, adreselor şi numerelor telefonice ale persoanelor şi instituţiilor cu care angajaţii au relaţii de serviciu;
    - Asigura suport in cadrul companiei cu privire la procesul de recrutare si evaluare interna a oamenilor