Specialist Marketing Online

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Asiguram o gama completa de servicii profesionale, prin experienta si cunostintele noastre de specialitate si din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este in masura sa livreze servicii pe termen lung, asigurand-ti astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clientilor nostri si, in acelasi timp, dovedim empatie fata de cei pe care îi recrutam, adaugand intotdeauna o vorba buna la serviciile ireprosabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, avand flexibilitate antreprenoriala si know-how–ul necesar, dobandit in anii de experienta ai echipei de recrutare si a specialistilor in salarizare si administrare.

    Reducem eforturile administrative si de time management in ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare si instruire a angajatilor, oferind o gama de servicii asigurate de personal de inalta calificare in baza principiului Total Quality Management, astfel incat, raportul calitate – cost, sa reprezinte un castig pentru dumneavoastra.

    Suntem specializati in functie de industrie si raspundem mereu adecvat cerintelor specifice.

    Consultanta specializata si echipa dedicata, cu experienta relevanta pentru fiecare companie si specializata pe industrii, alaturi de companie de la semnare si pe tot parcursul derularii contractului/proiectului.

    Tratam cu responsabilitate fiecare solicitare venita din partea fiecarui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Cunostinte si experienta relevanta pe parte de Social Media si Marketing Online.
    - Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa.
    - Initiativa, creativitate si atentie la detalii;
    - Abilitatea de a lucra atat individual, cat si in echipa;
    - Capacitate de analiza si masurare a rezultatelor campaniilor desfasurate.

    Responsabilitati

    - Administrarea conturilor de social media;
    - Generarea de continut pentru social media;
    - Promovarea companiei in mediul online;
    - Desfasurarea de campanii pe Facebook;
    - Urmarirea strategiei de comunicare in mediul online;
    - Editarea textelor;
    - Administrarea website-ului;
    - Dezvoltarea si desfasurarea campaniilor de employer branding.