Back-Office Manager > Bucuresti (m/f)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SOLI active.


Vezi toate job-urile Back-Office Manager > Bucuresti (m/f) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: SOLI
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    SOLI a aparut din dorinta de a oferi clientilor si candidatilor nostri solutii inovative si o noua abordare a proceselor clasice de recrutare.

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    - Studii superioare finalizate (avantaj ASE sau Politehnica)
    - Atentie la detalii si dorinta de perfectionare a carierei
    - Pasiune pentru lucrul cu oamenii, dar si cu cifrele
    - Limba Engleza nivel bun (scris - vorbit)
    - Experienta intr-un post similar reprezinta avantaj.
    - Abilitatea de a interactiona cu clientii
    - Persoana organizata si creativa
    - Cunostinte bune de MS Office si Excel
    - Stabilitate la locurile de munca anterioare

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Ofera suport tuturor departamentelor pentru activitati administrative (ex: rezervare bilete de avion sau pentru hotel, programari pentru medicina muncii)
    - Contabilitate primara: Centralizeaza cheltuielile pentru sediul din Bucuresti
    - Marketing: Realizare plan de marketing anual, bugetare si urmarirea actiunilor programate
    - Marketing: Project Manager pentru actualizarea website-ului
    - Marketing: Coordonarea activitatii de comunicare
    - Sales: Raportare, suport pentru crearea procedurilor, responsabil CRM (key user)
    - Audit & Management: Persoana va fi responsabila de auditul intern (va colabora cu o companie externa de audit). De asemenea, va asista la implementarea sistemului de management al calitatii (ISO).

    Alte informatii

    Acesta este un post cheie, care se subordoneaza Directorului General.
    Compania va oferi cursuri de formare pentru functia de Auditor Intern, pentru partea de creare si urmarire bugete de marketing, respectiv pentru certificarea ISO 9001.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (124)